Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Er 16 uker på vei og har hatt veldig vondt i hodet nå i over en uke. Jeg drikker nok og tar paracet innimellom men det hjelper lite. Andre tips for hva som kan hjelpe?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Kutte ut allt sukker. ikke karbohydrater da men sukker. det hjelper veldig
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Huff da, ikke det svaret jeg ville ha:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Hvile, hvile, hvile... Jeg har nettopp blitt kvitt en hodepine som varte i over 2 mnd. Da snakker vi konstante hodesmerter hver dag i 2 mnd, fra svangerskapsuke 16-25. Helt forferdelig. Det kalles visst hormonutløst hodepine og kan også innbefatte migrene-liknende anfall. Da jeg hadde dem, måtte jeg ligge på mørkt og kaldt rom i inntill 2 døgn. Det som er viktig, er å komme seg i seng i grei tid og sørge for å sove nok. Ellers er det lurt å legge inn en liten siesta på dagtid også. Jeg syns også det hjalp litt å kutte ut sukker, men det kan ha vært innbildning... Paracet hjalp bare litt, og egentlig ville jeg ikke ta dem, men hvis du syns det er greit å gjøre det, anbefaler jeg Panodil Zapp.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Takk for svar! Ikke så greit å hvile, jeg er hjemme med to små på heltid, men kan sikkert prøve å få lagt meg tidligere (nå feks). Slitsomt er det iallefall.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 jeg har hatt konstant hodepine i 2 år. ingenting hjalp. hverken vann, paracet eller søvn. så skulle jeg slanke meg, kuttet ut ALL sukker (ikke karbohydrater), men brus, godteri, kaker, kjeks, frukt osv. og PANG, jeg har vært uten hodepine hver dag siden jeg kuttet det ut.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Tenkte på det, det er ganske seint nå ;-) Jeg har ei jente som går i barnehagen. Noen ettermiddager måtte jeg bare gi henne en skive før jeg la meg på sofaen - det var da hun lærte å si "mamma duppe litt" Hjemme med 2 små....det hadde bare ikke gått. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå