Gå til innhold

Uke 28+5 og menssmerter i hele dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann jenter :)

Jeg er som sagt uke 28+5 og har hatt menssmerter i hele dag...først bare fremme på høye halvdel av magen, så etter et par timer i høyre halvdel av ryggen i tillegg, og nå i kveld fortsatt i høyre halvdel av magen og hele ryggen...

Kan det bare være livmoren som trener seg litt eller? Har ingen tak eller noe, bare de konstante menssmertene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal ikke være sånn hele tiden, eller store deler av dagen. Synes du skal ta kontakt med føden. Kan være tegn på for tidlig fødsel som er på gang. I såfall bør det undersøkes.

Skrevet

Det skal ikke være sånn hele tiden, eller store deler av dagen. Synes du skal ta kontakt med føden. Kan være tegn på for tidlig fødsel som er på gang. I såfall bør det undersøkes.

Skrevet

Tisser du mer enn vanlig?? Er det vanskelig å holde seg ? (vet d hører med svangerskap) Det forverrer seg i alle fall ved urinveisinfeksjon.

Jeg hadde d slik du beskriver lenge.. d viste seg at jeg hadde UVI...

Skrevet

Har ikke vert unormalt mye på do i dag nei...og var mye plaget med uvi for noen år tilbake så vet hvordan det kjennes ut i "ikke-gravid-tilstand" hehe, men er jo visst mange som ikke kjenner de har det engang...får stikke innom jordmor i morgen før jobb hvis det ikke har roet seg :)

Skrevet

Ja d ville jeg ha gjort.

Jeg er også ellers plaget med uvi i "Ikke gravid tilstand" :)

Jeg mener å KJENNE når jeg har det. Men tro det eller ei...når du er gravid kjenner du det ikke.. Kjenner du en sur lukt da når du går på do?

Ta med en urinprøve til jordmor i morgen, så får du sjekket det også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...