Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Sitter her og gråter... Livet mitt raser sammen... Etter jeg ble gravid har jeg vært så ustabil....og ekstremt nedfor , jeg ville bli gravid nå er jeg ikke eg selv lengre ... 12 uker gravid og isolerer meg, utsetter lege timer, hater alle og bare ligger hjemme å gråter og truer med å gå fra mannen jeg elsker så høyt.... Tok det opp med jordmor hun foreslo bare å se det an ellers får jeg piller av legen... Nekter å skade barnet mitt med medisiner men jeg er så redd for jeg skal miste alt nå.. hva feiler det meg
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Vil bare sende en klem! Håper du får hjelp og at det ordner seg for deg!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Ta det opp med legen din, du vil ikke få medisiner som kan skade babyen og det kan jo være andre ting som hjelper.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Det er normalt av hormoner raser i et svangerskap og normalt og være engstelig og redd. Men om det går ut over livskvaliteten din bør du snakke med legen eller jordmoren din. Forsøk og sette ord på det; hva er du redd for? Bekymringer ifht graviditet, fødsel, tiden etterpå...? Om svangerskapet ikke var helt planlagt kan omstillingen for mange komme som et sjokk og kan være vanskelig å bearbeide. Kan du forsøke og snakke ut med en god venn, din mann eller noen i familien som har vært gjennom et svangerskap? Om man kan samle tankene litt og fortelle om hva som plager en så er det straks litt lettere for både deg selv og de rundt deg og hjelpe deg. Håper du kan ta kontakt med noen som kan hjelpe deg. Om det er vanskelig kan du skrive et brev til legen eller jordmor og ta det med neste gang du drar dit. All lykke til på veien, sender gode tanker. Og en klem.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Fins masser av gode antidepressiva som ikke går over i morkake/foster. Cipramil er blant dem. Søk hjelp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå