Gå til innhold

Hvor tidlig testet dere positivt???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe test i morgen og er da 7 dager over Ikm, men har 32 dagers syklus. Er veldig presis ellers med Ikm så er veldig spent:-0 får prøve å drøye testingen til etter jobb;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klemte til og testet positivt fire dager før IKM, trodde nesten ikke det var mulig.

 

En kan jo undere seg over at jeg i det hele tatt testa når jeg burde forvente negativt resultat så tidlig, men det er ikke alltid man gjør det som er så logisk og fornuftig.... : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg tatt testen, klarte å vente til etter jobb. Den var visst positiv, og vi er vel begge litt sjokket siden dette ikke var planlagt og mini bare er 11 måneder. Må nok fordøye litt før vi kan begynne å virkelig glede oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager etter forventet mens, men var skråsikker allerede 2 uker før!

jeg har også akkurat sluttet med p-pillene så det var en sjans for at syklusen min var tullete og..men det var positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mirakel i magen 25.11.2011 <3

Testet positivt 12 dager etter eggløsning med en CB. Det var ganske klar blå farge, så godt mulig jeg kunne fått positiv før, men det prøvde jeg ikke.

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk positiv blodprøve 9 dager etter ikm (30 dagers syklus). Hadde da testet negativ fire ganger, 3 dager før ikm, på ikm, 4 og 7 dager etter. Når jeg fikk den siste negative tenkte jeg at det fikk være nok, og gikk og fikk meg en blodprøve i stedet, for kjente godt på kroppen at noe var på gang. Har veldig lave HCG verdier (hadde det forrige gang også) så det er vel kanskje derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...