It's all about me Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke det, men er det noe sete det ikke er plass til der? Det er jo et hav av plass i S-max. Vi kunne iallfall fint ha flyttet begge BeSafe setene over til midten.
Gjest grønn paprika Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 det er bare der det ikke er oppbevaringsluker i gulvet. Støtteben kan ikke brukes på de plassene på siden.
It's all about me Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Ikke noe problem sa de på Ford da vi spurte om dette. Uansett har jeg hørt om noen som putter bøker eller annet oppi for å fylle ut tomrommet.
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Uansett hvilket sete du bruker, så er det i alle fall plass. I oppbevaringsrommene kan du f.eks. legge et par telefonkataloger el.l., så er det helt greit å sette støtteben der også. På ene siden er jo dessuten rommet i bruk og der kan du uansett sette støttebein.
Gjest grønn paprika Skrevet 14. mars 2011 #6 Skrevet 14. mars 2011 Ok, da er det mulig bare man fyller opp oppbevaringsboksene ser jeg. Men er det noen som har Britax Hi-Way i bilen? Jeg lurer på om støttebenet er langt nok. Skal kjøpe sete på nett, greit å være sikker :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå