Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 har vært på fylla 2 dager på rad, tatt sl, spist ute, shoppet osv osv. ikke vært hjemme før nå. er sliiiten. sånn her var det for 2 helger siden også. neste helg skal vi på en kort utenlandsreise og drikke dag og natt lang. føler meg som en gammel sau haha. men men. har det jo skøy. ja jeg er alenemor og barnet er hos bf denne helgen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 tatt sol* har vært borte fra hjemme fra fredag til nå ;). deilig å være hjemme igjen. nå skal jeg sove xD hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Man har ikke lov å klage når det er selvforskyldt.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 ytringsfriet, kjære deg, så er faktisk lov å klage også klager jeg ikke. har hatt det fint jeg, også ssyns jeg det er delig å skulle sove. mmmm
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Til 22:22: kanskje du hadde hatt godt av en fest for å få opp humøret
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Heldig du er med 2 frihelger på rad! Hva slags samværordning har dere? Hadde nok fått høre det om jeg skulle feste 2 helger på rad fra min eks, her er 60/40.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 mente neste helg jeg ikke har barnet. har fri annenhver helg + en dag i uken
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Fint å gripe de barnefrie dagene til å gjøre ting man har lysst til, men som barna ikke kan være med på Man lever bare en gang, så lev mens man kan
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Stakkars deg som er så sliten. Føler virkelig med deg. Du høres ut som en fantastisk god mor. Du gir alt for familien din. Stå på. Støtter deg 100%. Imponert over alt du klarer. Det hadde ikke jeg klart. Lykke til videre!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #10 Skrevet 14. mars 2011 Nyt det! Annenhver helg og en dag i ukene er bare 8 dager i måneden. Sånn har jeg det også, og jeg tenker det skulle bare mangle at jeg ikke tok den helt ut når jeg først var ledig!!! (BF kan gjøre det alle de andre dagene, uten at noen ser rart på ham...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå