beggeto Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 skal til danmark med barn (3 år og 1 år) og sykler og sykkelvogn. Klarer ikke å bestemme oss om vi skal leie feriehus eller bo på campingplass. Hadde i utganspunktet tenkt feriehus siden vi ikke er veldig glad i turistmaskiner, men tenker at det kanskje er gøyere for barna om de har noen å leke med. Og enklere for oss om vi ikke trenger å underholde hele tiden. Hva ville dere gjort?
trillemamma Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Vi har gjort begge deler. Feriehus er med komfort til samme pris, sofa, større plass etc. Camping er mer sosialt for barna også er det mer liv på campingplassen. Danske campingplasser kan forøvrig ikke sammenlignes med norske, de stiller rett og slett i en annen klasse. http://www.elitecamp.dk/
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Camping i DK er bare fantastisk etter min mening.... Nydelige steder i en helt annen klasse enn vi nordmenn har her til lands. Begredelige greier bare det! Vi har campert mye og bare opplevd dårlige campingplasser i ny og ne. Omtrent på samme måte som når en kommer over noe bra her i Norge Hytter, lekeplasser, sanitæranlegg, gj.snitt tilgang til badestrender, kiosk og den populære "morgenmaden". Bare fantastisk! (Morgenmad - vi har bestilt brød/rundstykker innen et vist kl.slett kvelden før og fått det levert på døra om morgenen. Herlig! Fersk frokost til en billig penge) Men. Hytte er hytte. Standaren innebærer luksus til sjeldenhet Når det kommer til feriehus. Av de jeg har sett -vi gjekk ofte turer i nærområdet og kom ofte til steder hvor det var feriehus på rekke og rad. Ofte uten skjerming mellom og ja. Just som på camping egentlig. Bare med mer vei, større trafikk, dårlig med lekeplass og ofte lenger borte fra sjøen. Camping i DK ligger ofte ved sjøen. Hadde det vært opp til meg, hadde jeg ikke orket å vurdere feriehus. (Jeg ser også for meg at det er vanskeligere å "klage" om enn velger feriehus enn camping?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå