Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Synst den var så gøy å lese.......... noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Ikke første gangen den jenta sletter bloggen sin
Blabb00 Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Ser sånn ut Å jeg som likte å lese bloggen hennes.. :-/ Men, det er ikke første gangen
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Ja den er slettet. Hun har laget ny blogg på en annen plattform
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Ååååh, den jenta sletter og bytter i hytt og pine jo! :/ Link til den nye bloggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå