Gå til innhold

Bruker dere balsam på barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i 4-årsdag og oppdaget at jentene ga hverandre shampo og balsam o.l og var opptatt av dette. Jenta vår bruker bare sånn barneshampo. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eldste datter har tonnevis med hår så hun bruker balsam og har gjort det lenge. Min yngste datter har mye mindre hår og trenger ikke balsam.

Altså - det kommer an på hårtype og mengde :-)

Skrevet

Jeg bruker Dr.Greve leave in balsam på jenta på 2.5.

Hun har så langt hår og dette gjør jobben enklere.

Hadde nok gått fint å gre håret uten også, men hvorfor lugge når det kan gjøres helt smertefritt og håret ser fantastisk ut etterpå.

Skrevet

Ja det gjør jeg. De har ikke veldig mye eller tykt hår (enda), men det har vært mye lus i barnehagen denne vinteren og med balsam i håret er det mye lettere å gre gjennom håret med lusekam hver kveld. Har stor tro på det preventive i å gre hver kveld, da fjerner du evt lus før de lager en hel koloni oppi der. Har ikke hatt lus enda ihvertfall...

Bruker leave-in balsam før jeg børster håret om morgenen, da får vi lagt ned håret som gjerne står til alle kanter etter en natts søvn ;)

Skrevet

Bruker leave-in balsam på begge jentene på 2,5år og 5år. De har begge langt og fint hår som trenger balsam etter en dusj! :)

Skrevet

Ja, jeg bruker Dr. Greves leave-in balsam på 7-åringen som får flokete hår bare man ser på det. I tillegg er hun ekstremt hårsår, så har ikke noe valg.

Skrevet

5åringen har brukt shampo og balsam fra frisør tilpasset hennes hårtype i et par år nå. Hun har langt hår, og slet med tugger osv før vi fikk produkter som passet hennes hår. Merker stor forskjell på hvor "sunt" håret hennes føles ut før og etter vi begynte med det.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, jenta mi må ha det. Har så mye krøller som er umulige å gre ut uten...Minsten trenger ikke, da han har silkemykt hår

Skrevet

Ja, i de periodene det er funnet lus på skolen/bhg så vasker vi håret dems hver dag og bruker balsam... Det er forebyggende slik at det ikke skal bli så lett for lusene å få feste i håret =)

Skrevet

Ja, har ei jente på 2 som har ganske langt hår. Bruker enten Dr.Greve leave-in eller spraybalsam fra Natusan. Den bruker vi også før vi børster håret hennes på morran, så slipper vi grininga:)

Skrevet

Jepp. Bruker Dr.Greve leave-in balsam på snuppa på 2,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...