Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Om man vil? Kjæresten min, gjennom ett år og i avstand, sier han ikke klarer mer. Han er sliten av å reise (forståelig!) og han har mistet følelsene. Han sier samtidig at det er noe annet når han først er med meg og han trives når han er med meg. Jeg gjør han vistnok veldig godt og han er glad i meg og savner meg. Men han tror altså han ikke har de rette følelsene. Han vil ikke flytte oppover hit heller fordi han ikke tror han vil trives her. Jeg har sagt at det isåfall bare vil være for ett år, for når jeg er ferdig utdannet er jeg villig til å flytte til hans hjemby. Men det vil være vanskeligere for meg å flytte nedover med barn for så å finne ut at det ikke fungerer, enn at han flytter oppover for 10 mnd/ett år forå se om han klarer å få følelsene ordentlig tilbake igjen, for så å flytte sammen. Ble litt rotete, men ja...Er det mulig å få tilbake følelser for noen dersom man vil gå inn for det? Han var den som før jul ba meg åpne meg mer, han følte jeg holdt tilbake og som jeg sa så har jeg problemer med å åpne meg for folk. Jeg må vite at jeg kan stole på dem og at de vil være der for meg dersom jeg faktisk åpner meg og forteller alt. Han lovte å være der for meg, ba meg åpne meg, han ville at jeg skulle stole på han. Så jeg gjorde det. og så gjør han det slutt. Jeg vet ikke..jeg er så..tom! Hvordan kan en mann gjøre SÅ mye med noen? Vi bor ikke i samme by, har ikke noe som knytter oss sammen, ingen felles barn eller venner. Men when you know, you know....Han er den rette for meg. Jeg er kanskje ikke den rette for han:( Men jeg gav han alt... Er det mulig, generelt sett, å finne tilbake til følelser man en gang hadde om man går inn for det?
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #3 Skrevet 14. mars 2011 Problemet er vel ikke at han har mistet følelsene, men at han har mistet tålmodigheten. Han vil ikke flytte til deg - og du kan ikke flytte til han. Da nytter det ikke å tenke at følelsene skal komme tilbake - de forsvant med avstanden. Synd, men ser ingen framtid her, med mindre dere flytter sammen.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #4 Skrevet 14. mars 2011 Det er jo akkurat det. Jeg føler han har fått litt...panikk? på en måte. FOr han har hele tiden sagt at han flytter hit om det er jobb, mens den dagen han begynte å se etter jobb så klarte han ikke. Og etter det så mistet han følelsene. Er liksom derfor jeg kanskje har ett håp om at dersom han flytter hit så kanskje følelsene kommer tilbake, siden de forsvant med avstanden, og funker det så flytter vi sammen til hans hjemby. Er liksom...ja, jeg vet..jeg håper for mye. Det er nok egentlig tapt. Men jeg, bah...Jeg vil ikke gi opp så lett:( Hvorfor vil han ikke prøve? Om jeg gjør han godt, gjorde han lykkelig, han er glad i meg, det er noe annet når han er med meg enn når han er fra meg. Hvorfor vil han da ikke prøve? Det første jeg tenker når noen sier at de ikke vil prøve mer er at de ikke trives med personen, men han sier jo han trives med meg. Så hvorfor ikke prøve.
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2011 #5 Skrevet 14. mars 2011 Det tror jeg. Om begge vil og går inn for det. Men da må dere prate godt sammen, ha en god kommunikasjon og virkelig jobbe for det. Om viljen hans til å prøve er borte må det jo være en grunn til det? Har han gitt deg en grunn?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #6 Skrevet 15. mars 2011 Er du seriøs HI ???? Du kan ikke forvente at mannen skal bryte alt hos seg, venner, familie og ikke minst JOBB! Menn tar ofte jobben veldig seriøst, trives de i sin jobb og karriere så skal det ja, mye til for at de lar den gå. Det skjer som regel ikke. Så dette maset om følelser... Han har mistet håpet! Han så vel at de ikke var slike jobber der du bor, eller å måtte si opp sin jobb for å bo hos deg i 10 mnd og så flytte tilbake og måtte finne enda en ny jobb ? Nei for noe rot! Jeg kan med sikkerhet si at han kommer ikke til å flytte til deg, derfor har han gitt opp følelsene sine og at dere har en fremtid sammen. Enkelt og greit. Du burde seriøst gjøre det samme. Kunne tro det var 14 åringer her.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Han må ikke si opp noen jobb der han er nå. Han er ferdig med studiene sine nå og må uansett finne seg en jobb. Og jobber til hans utdannelse er det her, ligger flere ute nå. Det hadde vært noe annet om han faktisk hadde en jobb han måtte si opp, men nå er det slik at han uansett må si opp studenthybelen siden han er ferdig og han må finne seg jobb. Derfor hadde det vært en løsning og flytte opp hit først. Nei, han har ikke gitt meg en grunn. Annet enn att ''noen ganger forsvinner bare følelser''
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå