wjkcg Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Står at man bare skal krysse på en boks, dvs enten foreldrepenger til mor eller foreldrepenger til far. Betyr det at far må fylle inn eget skjema? Hvordan får jeg fram hvilke måneder vi skal ha hver? Synes dette skjemaet var kjempevanskelig jeg.
Tenker på nr 4 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Ja, det er ikke bare lett:) Men, ja, pappa skal fylle ut et eget skjema Så dette gjelder for deg. Men begge må skrive under:) Men dere må huske å sende inn skjemaet til pappa senest 3 mnd før han skal ut i perm. Uansett når han skal ha de, enten på slutten eller innimellom.
happybaby&mamma Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 far skal søke på et eget skjema ja Du skal kun fylle ut når du skal ha foreldrepenger, så skal far sende inn et annet skjema litt før hans permisjon skal starte. sleit med det der jeg også, men man finner ut av det
wjkcg Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2011 Tusen takk! Utrolig kjekt å ha BIM-forum til hjelp : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå