Gå til innhold

noen med xperia tlf?


Anbefalte innlegg

Skrevet

min har blitt så vanvittig treg..tar lang tid få åpne mld. igår kveld sendte den mld av seg selv,som jeg hadde sent før. noen flere som plages?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto den til lading samtidig? Min blir håpløs når jeg lader den via pc'n. Vet ikke hvordan det er når jeg lader den via "veggen"

 

Du kans snakke med butikken du kjøpte den av å høre hva de mener om det :-)

Skrevet

Min er bare treg når minnekortet nærmer seg fult.

Sjekket det i det siste.

 

Eneste problemet jeg finner med telefonen er at det er så vanskelig å høre den ringe når den er i lomma. Høyttaleren sitter jo slik at den så lett blir tettet.

Så venter jeg en samtale må jeg gå med den i hånda, sukk.

Skrevet

nei sto ikke på lading

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...