TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Har akkurat kjøpt hus, og er bare såå førnøyd!! Har lett etter hus i over et år nå, og endelig dukket "drømmehuset" opp, og utrolig nok vant vi budrunden! Så nå sitter vi her...har to nydelige trulter, hverandre, og endelig en enebolig (har bodd i borettslag tidligere)... Er så glad!! Og takk og lov så er mannen min og jeg nå enige om å få et barn til, og vi ser veldig frem til det begge to. Så til uka skal spiralen ut, og prøvingen på en tredjemann kan starte om vel en måned... Eneste er at jeg hater GU, hehe, så med tanke på det så frister det ikke så veldig å ta ut spiralen... Men...jeg skal ikke la frykten stoppe meg ;P Blir en spennende tid fremover, det er sikkert og visst! :)
¤mitzi¤ Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Åh, det hørtes jo fantastisk ut Grattis med drømmhuset og med prøving på nr 3 Vi skal å straks sette igang med prøving på nr 3, gleder meg veldig. Har to små tupper fra før... Holder på å få tegnet hus vi da, det tar tid!!! Men blir jo bra når det først blir ferdig Masse lykke til
Tenker på nr 4 Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Gratulerer Kan tenke meg det er utrolig deilig ! Vi har lett etter hus i snart 1 år selv, så vi krysser fingrene for at drømmehuset dukker opp her også snart:) Her valgte vi å ta ut sriralen i slutten av juni, og ble gravide i midten av august, så bare 7-8 uker igjen til lillegutt kommer.. Ikke helt planen da, men vi skal da få plass til han også Har 2 fra før vi også, og en bor i leilighet i et borettslag med 2 soverom, så det er *litt* trangt her nå Men men:) Liker heller ikke GU, men har nå funne ei her i byen (arendal) som er kjempe flink! Var ikke vondt å sette inn eller ta ut spiralen, og det var utrolig deilig Så jeg gruer meg ikke til å sette inn spiral igjen;) Kos dere masse i det nye huset, og lykke til med prøvingen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå