Gå til innhold

Har kjøpt hus og nå skal spiralen ut! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat kjøpt hus, og er bare såå førnøyd!! Har lett etter hus i over et år nå, og endelig dukket "drømmehuset" opp, og utrolig nok vant vi budrunden! :D

Så nå sitter vi her...har to nydelige trulter, hverandre, og endelig en enebolig (har bodd i borettslag tidligere)... Er så glad!!

Og takk og lov så er mannen min og jeg nå enige om å få et barn til, og vi ser veldig frem til det begge to. Så til uka skal spiralen ut, og prøvingen på en tredjemann kan starte om vel en måned... :)

Eneste er at jeg hater GU, hehe, så med tanke på det så frister det ikke så veldig å ta ut spiralen... Men...jeg skal ikke la frykten stoppe meg ;P

Blir en spennende tid fremover, det er sikkert og visst! :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, det hørtes jo fantastisk ut :) Grattis med drømmhuset og med prøving på nr 3 :) Vi skal å straks sette igang med prøving på nr 3, gleder meg veldig. Har to små tupper fra før... :) Holder på å få tegnet hus vi da, det tar tid!!! Men blir jo bra når det først blir ferdig :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Gratulerer :)

Kan tenke meg det er utrolig deilig !:)

Vi har lett etter hus i snart 1 år selv, så vi krysser fingrene for at drømmehuset dukker opp her også snart:)

Her valgte vi å ta ut sriralen i slutten av juni, og ble gravide i midten av august, så bare 7-8 uker igjen til lillegutt kommer.. Ikke helt planen da, men vi skal da få plass til han også ;) Har 2 fra før vi også, og en bor i leilighet i et borettslag med 2 soverom, så det er *litt* trangt her nå:) Men men:)

Liker heller ikke GU, men har nå funne ei her i byen (arendal) som er kjempe flink! Var ikke vondt å sette inn eller ta ut spiralen, og det var utrolig deilig :) Så jeg gruer meg ikke til å sette inn spiral igjen;)

Kos dere masse i det nye huset, og lykke til med prøvingen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...