Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Lar han dere dytte noe opp i ræva på han da? Likestilling!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Ser ikke helt problemet med å la mannen ta dama si i ræva om de begge ønsker det, uten at noen må dytte noe oppi hans ræv. Går jo ut i fra at man ikke går med på analsex om man ikke har lyst selv. Jeg har ikke lyst, og det respekterer min samboer fullt ut i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har ikke lyst til å dytte noe opp i rompa hans. Jeg har ikke noe å dytte opp, for og si det sånn.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Kan godt bruke dildoen på mannen min, men gidder ikke det mer selv. Tilhørte tiden da jeg var med på alt og alt var kult:) Blitt lat med årene;)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Mener at om mannen absolutt må ta dere i ræva så er det ingen tvil om legningen hans.... Bruk hue, det er faktisk en grunn fra naturens side at vi har en vagina, mannen en penis, og at det er ment at det skal være kvinne + mann = baby Alle menn som absolutt har et behov for å knulle i ræva burde finne seg en mann....
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Jeg får bare organsme når jeg blir tatt i rompa, aldri i skjeden.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Hehe, jeg tvinger mannen til å ta meg i rumpa..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Ok, og du digger sikkert å gi mannen din oralsex også anonym 21:15, eller evt. motta? Synes synd på fyren din når du er så snever. "
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå