Stellaborealis Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Har en venninne som skal ha en gutt og vurderer å kalle han Tero, er det et navn? Sier ikke at det er stygt, bare lurer om noen har hørt det før?
engajente Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Har ikke hørt det før, men sjekket det og var jo en merkelig opprinnelse http://www.dinbaby.com/felles/navneguiden/guttenavn?s=m&n=Tero
gossegass Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Gikk hos en finsk frisør en gang, han het Tero. Mulig det er mer vanlig i Finnland?
Gjest Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Tero er i høyeste grad et navn, ja, i Finland. Men passer overhodet ikke til en helnorsk gutt.
Stellaborealis Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg fikk med en gang en "hunde-navn" følelse, men det er kanskje en vanesak:)
ahh...dumme, gamle mamma Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Tero Pitkämäki er jo ikke værst da Tero kunne jeg fint ha vent meg til. Er jo ikke uvanlig å finne navn fra andre land.
godiva med 3 gull Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Tero er kjempefint!!!! og passer godt på en norsk gutt.. Hvorfor trenger man å bruke trauste norske navn.. tøys og tull. alt for mange kjedelige navn eller navn som "alle" heter. Og alle har vel hørt om spydkasteren nevnt over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå