Gå til innhold

Nå har jeg en liten spire i magen : )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var det min tur, etter en del pp og en par månder der jeg var "sikker" på at nå var jeg gravid... Så er jeg det : ) Testet klart positivt i dag tidlig, og IKM var fredag/lørdag.

Kan jo også slenge med at denne måneden har jeg og så mannen vært mye borte, så vi hadde sex kun 2 ganger, site gang 2 dager før det jeg tror var EL. Så tenkte ikke så mye på det, og da satt den! Har jo hørt det før mange ganger, jo mindre man "prøver" jo bedre går det : )

Lykke til, til alle her inne. Jeg unner dere alle den gleden jeg sitter her med nå (og ett snev av nervøsitiet, skal jo bli to barnsmamma...). Jeg har ikke vært like aktiv her inne de siste månedene, da jeg ble "lei meg" av å melde meg inn i IKM uke xx, følge med, dele symptoner o.l. for så og få TR... Men dere har vært gode å ha, både når man trenger å få ut frustrasjon og når man trengte råd og hjelp! Håper å se flest mulig av dere på 1.tri snart!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med spire! håper jeg kommer etter deg om et par dager :D Jeg tenkte såvidt på å prøve denne runden og var til og med ute å drakk 1 uke etter EL, fikk mensen 1 uke før ikm men sitter her nå i dag på ikm enda med murringer men null tegn til ny blødning. spennende!

hvor lang tid brukte du før det klaffet? jeg har prøvd siden juni 2010.

Skrevet

Gratulerer så masse:-)

Skrevet

Gratulerer!! Så fantastisk at spiren endelig satt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...