Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Kjøper mye brukt til mine (mye nytt også, selvfølgelig). Veldig fornøyd med det, vasker selvfølgelig godt før bruk.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Gjorde det med første, men andre arver etter henne+ ett søskenbarn og litt etter venner.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Jupp. Viktig å redusere kjøpegalskapen som herjer landet.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Har kjøpt litt på Fretex og arvet endel babyklær. Gjennbruk er gull:-) (handler ikke på Finn for selv om gjennbruk er gull så er det ikke en gullgruve folk sitter på av klær selv om de later til å tro det)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Nei! Ser liksom ikke helt vitsen når jeg har råd til nye klær. Man kan helt sikkert snakke om miljø bla,bla...men får meg liksom ikke til å kjøpe noe andre ukjente mennesker har brukt.
Moonfreckle Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har kjøpt brukte klær til meg selv opp igjennom årene og alt mulig annet brukt. Møbler og ting ellers. Elsker loppemarkeder og driver i tillegg et eget bruktutsalg. Denne gangen har jeg arvet en hel masse klær til gutten som snart kommer, flotte babyklær som ser helt nye ut. Ellers er babytøy og barneklær stort sett ganske billig, så jeg har vel ikke vært særlig flink til å handle brukt til dem tidligere... Men jeg tar det igjen på alt det andre!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Det kommer ann på, kjøper ikke merke klær til reduserte priser på finn. Men kommer jeg over pakker pose med div klær til xxx kr kan jeg kjøpe men å kjøpe brukt helly hansen vinter dress til langt over halv pris gjør jeg ikke da legger jeg heller til det det koster å kjøper ny.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Nei stort sett ikke , vi arver mye klær her både jeg og barna hehe har en søster som elsker å bytte ut garderoben veldig ofte og som har samme størrelse som meg. Og barna mine arver etter 3 andre barn.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Ja jeg gjør det. Masse faktisk. Får jo sykt mye fint for en billig penge. men kjøper like mye nytt da. Så skal det siers at jeg har så mye klær at jeg kunne hatt 10 unger. Huff. Men det er gøy ¨gjøre gode kjøp på Finn.no
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Ja, handler ofte i secondhand butikker. Det er jo faktisk der en kan finne masse "skatter", som ingen andre har:) Kjøper selvfølgelig endel nytt au da:P
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 Ulltøy kunne jeg godt tenke meg å kjøpe brukt, hvis det ser pent ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå