Gå til innhold

Min søster har tatt 2 ganger abort bare i vinter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei av å snakke fornuftig med henne. Hun har sikkert tatt abort over 10 ganger siden hun var 17 år, det vil si over 10 aborter i 10 år. Hva feiler henne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang kan hun transportere spira til meg og la seg steriliseres....

Skrevet

Takk skal du faen meg ha for å skrive om meg her!!! Kan tydligvis ikke stole på deg!!!

Skrevet

Jævla fuckings HORE!!!!

Håper hun aldri får barn...

Skrevet

Tror heller det er meg hun skriver om :(

Skrevet

Dette er bare veldig trist lesning..... sikkert ikke lett å være henne. Og når hun en dag får barn, blir det enda vondere.... for da synker det inn hva hun egentlig har gjort..... Gi henne en stor klem.... og si at du er der for henne når hun ønsker å prate om det hele...

Skrevet

Dette er alvorlig, jeg kan dessverre ikke gi henne klem, jeg vil ikke. Hun har en sønn på 4 år. Det som gjør meg ekstra forbannet er at hun har sex og aborterer huset moren vår har dødd i, og med sønnen tilstedet. For noe dager siden fant jeg papir med beskrivelse på abortpiller, jeg ble sååå sint. Så hun sier ikke til meg alt hun gjør, det kan hende det finnes aborter jeg ikke vet om

Skrevet

Fikk hun barn når hun var 13 hun da eller?

Forumtroll

Skrevet

Hvorfor skulle hu har vært 13?

hvor får du det fra?

Skrevet

Det står i det første innlegget at hun har tatt 10 aborter siden hun var 17 år og dermed 10 aborter over 10 år, altså er personen det er snakk om 27 og fikk sønnen da hun var 23. Troll sjøl! ;)

Skrevet

til anonym 1954: 7-4=24 år. altsså hun fikk barn da hun var 24.

Skrevet

Helt riktig, hun er 27og fikk barn samme mnd som hun ble 24 år . Hva kan slik oppførsel være tegn til?

Skrevet

Herregud, hvis dette er sant så er det jo helt åpenbart at søstra di sliter med et eller annet. Makan.

Slutt og døm og skaff henne hjelp.

Skrevet

Med så mange aborter er det ikke sikkert at hun kan få barn, det kan skade livmoren. Ikke så kult å ha det der i journalen sin.

Skrevet

øh... 27 - 4 er faktisk 23 ;p hehe

Skrevet

Kan medisinsk abort skade livmoren? Eller gjelder det bare utskraping?

Men altså... Trodde da ikke at man fikk abortpillene med seg hjem? Mener du angrepillen?

Har hun forresten hørt om spiral?? Eller bare prevensjon generelt? Blir oppgitt over sånne folk asså!!

Skrevet

Nei det var abortpiller, det var 3 piller hun skulle stikke opp i skjeden, da ville alt komme ut innen 48 timer sto det, blir kvalm av tanken. Jeg vil hjelpe henne, men vet ikke hvordan. Hva kan jeg gjøre, hvor kan jeg søke hjelp for henne. Er lei av å snakke med henne. Hun drikker mye også, en i barnehagen til sønnen sa at 2 forskjellige menn har hentet sønnen et par ganger, og hun er ikke i fast forhold. Det synes jeg er alvorlig, da jeg tok dette opp med henne ble hun sint på vedkommende som fortalte meg om det, hun sa at hun ikke får lov å snakke med meg om henne eller sønnen fordi at jeg alltid overdriver. Er det mulig, selvfølgelig overdriver ikke, det skjer så mye sykt i verden, hvordan kan hun be fremmede hente sønnen sin?

HI

Skrevet

HI!!!

Du har plikt til å ta kontakt med barnevernet!!

Tenk på den stakkars nevøen din. Hva slags miljø kommer han til å vokse opp i..

Nå MÅ DU ta ansvar HI!!! Ikke bare sitt å se på omsorgssvikt, da er du like ansvarlig selv...

Skrevet

Hvordan kan jeg kontakte barnevernet før jeg har prøvd å hjelpe henne? Min nevø har det bra elles, det er bare dem 2 hjemme. Hun leverer han til meg når hun skal ut, eller er fyllesyk. Det er hun som ikke har det bra, sønnen vet ikke mye om det som skjer når han sover, eller ting moren driver med.

Må skaffe henne hjelp, nekter hun å gå advarer jeg henne med å kontakte barnevernet. Hvem kan jeg kontakte for hjelp er spørsmålet

Skrevet

Barnevernet? EH. HUn har loven på sin side, og kan ta så mange aborter hun bare orker. Abort er selvbestemt i dette landet, om man tar en eller 30 spiller vel ingen rolle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...