Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Han er verdens beste mann, virkelig. Vi har drøyt lenge med sex. Og i helgen hadde vi sex for første gang. Det var skrekkelig dårlig! Kronglete, og dårlig. Ingen kjemi! Han har jo vært helt fantastisk å kysse, kose med og alt der. Men fy søren så skuffet jeg ble! Er det noe som kan ordnes? Mannen er jo helt perfekt, på ALLE andre plan!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Ta det med ro... det kommer seg Etterhvert blir dere tryggere på hverandre, og ikke minst er det lettere å si hva man liker/ikke liker... Når jeg først møtte kjæresten min hadde vi en kjappis inne på soverommet mitt, i fylla.. funka som bare det for meg, enda det var fort gjort! Så skulle vi ha sex igjen i edru tilstand, og jeg ble ganske skuffet... Etterhvert så har det gått seg til, blir faktisk bare bedre og bedre Ikke gi opp
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Så bra da!Da har du blanke ark å begynne med;o) Kjør på og lær han opp:-))
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Løp for livet! Før du blir for følelsesmessig involvert, og ikke orker å bryte med han. hilsen ei som trodde den dårlige sexen skulle bli bedre, og som nå har hatt elendig sex i syv år...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Man skulle nesten tro det, hvis dette var mannen på alle gode måter, og så når dere har sex så stinker den, at det faktisk skulle vært helt omvendt. Da har dere ikke hatt følelsene med dere. Dere har ventet så lenge begge to, så når dagen kommer så kanksje er dere alt for anspente? Tror nesten jeg hadde løpt for livet, som over her sier!! Tror at sexen hadde gjort positiv utslag hvis dere skikkelig var inn til hverandre.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Hi om han er prefekt ellers så gi det ihvertfall en sjangse til og for gud skyld ikke la han tro det er siste sjangse for da vil det ihvertfall ikke funke. Jeg og min ex mann hadde et flott sexliv 98% av gangene. Men det var sånn at en og annen gang så fuka det overhode ikke, kjemien og allt var ikke der plutsselig og det ble klønete. Ting han var kjempeflink til funka overhode ikke sånn som ellers også videre uten at jeg aner hva som gjorde det ei han. heldigvis skjedde dette første gangen et stykke inn i forholdet da så jeg visste at det var bare tilfeldig og det ble til at vi bare lo av det. Kansje er han alltid dårlig i senga, eller kansje det var at han tross allt ikke vet helt hva du liker og ønsker, var anspent fordi det var første gang og han følte at masse lå på hvor bra han var. Karnjse det var du som var anspent og hadde mye/delvis skyld i at kjemien ikke ble bra. Det kan være mange grunner, så om du liker han og syntes han er den rette bør du for gud skyld gi det en sjangse til.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Ha han på prøve to ganger til, er det dårlig tre av tre ganger, så good-bye! Dårlig sex ødelegger masse, og i et nytt forhold så bør den jo være rå!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Introduser det å leke samnen med en gang, og "tilfeldigvis" kom over linken til bedre sex på Nrk. (Puls sine sider var det vel). Og en ting til: Kjøp kamasutra boken og introduser på en spøkefull måte :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Gi han ihvertfall en sjanse til. For meg den beste grunnen til å ikke vente for lenge med å ha sex. Har dumpet pga elendig sex tidlig, jeg. Er veldig glad for det nå som jeg er lykkelig gift.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Du burde gjerne ha "prøvekjørt" han før dere ble sammen.. Ville aldri blitt sammen med en som sugde i senga, et godt sexliv er alfa omega for min del for og ha et godt forhold.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 elendig førstegangsex? er ikke det egentlig vanlig?dere kjenner jo ikke hverandre! slæpp av,det blir sikkert bedre
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #13 Skrevet 13. mars 2011 Slapp av, det ordner seg som regel da! Hallo, det er første gangen ) Men jeg tenkte det samme selv her for et halvt år siden.. Vi hadde datet i 3 mnd. før vi hadde sex første gangen, å jeg ble ganske skuffet egentlig. Men det ble bare bedre og bedre for hver gang! Vi snakker sammen, å vi er ikke nervøse som vi sikkert var første gangen. Men nå, et halvt år etterpå er det helt supert! ) Han er drømmemannen min, å jeg er glad for at jeg ikke lot den aller første gangen ødelegge alt det fine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå