MrsBlidfis Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal nå ut i jobb 7 uker imens mannen har fedrekvote.. Så skal jeg ha 3 uker ferie før jeg skal ha de resterende 7 uker med permisjon igjen.. Nå lurer jeg på hva jeg vil få utbetalt når jeg skal ha de siste ukene? Jeg får vel det samme som jeg har gjort nå? Det blir ikke 80% ut av den summen jeg har fått disse mnd?
Gjest mphs Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Om du har søkt om utsettelse av disse 7 ukene og fått bekreftelse fra NAV om at de har fått opplysningene om det skal du ha det samme utbetalt i de ukene som i resten av permisjonen din.
ano`num *17.03.10* Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Du får samme lønnen da også. Selv om du har gått opp i lønn i mellomtiden. Skjer ofte for fedre som deler opp permisjonstiden sin. Skikkelig kjiipt! Har du fått godkjent utsettelsen hos NAV? Vi fikk beskjed om at de skulle ha søknad om utsettelse i god tid før min del av permisjonen var ute. Skjønte det helst som at det skulle være godkjent også. Hos oss gjaldt det 3 uker av far sine 10. Permisjonen min gjekk ut i desember og han skal ta de til våren. Svigerinnen min var ikke klar over dette. De trodde det var rimelig fritt frem for pappaperm innen de første 3årene. Så de mistet alle sine 10uker med pappapermisjon. Fryktelig kjedelig!
MrsBlidfis Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2011 Mannen har fått bekreftelse på sin permisjon, så da går jeg utifra at min er i orden også da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå