Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Ååå, må bare blåse ut litt....det er sikkert hormonene, men det er så maange innlegg som liksom vil ha tilbakemeldinger på om andre her inne tror de er gravide (selv om de har tatt negative tester, selv om de føler mensen er rett rundt hjørnet, og omtrent selv om de har fått mensen), og jeg blir litt oppgitt. VI vet da vel ikke om du er gravid likevel! Vent til apotekt åpner og ta en test! Jada, jeg skjønner at folk kan være usikre og veldig ønske seg å være gravid og alt det der, og jeg er sikkert hormonell og har lav irritasjonsgrense, men aaarghh. Det hjelper lite hva som finnes i bøtter og spann av erfaring her inne, vi KAN ikke på en eller annen magisk måte vite noe mer sikkert om dette enn den som spør. Så ta en test, og værsåsnill å ta en digital en, så vi slipper oppfølgingsspørsmål a la "testen min viste negativ men jeg synes kanskje jeg så en strek en liten stund og det var en billigtest, er jeg gravid likevel?" Takk for utblåsningen!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Takk for at du satte ord på mine tanker!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Hehe, enig.. samme gjelder folk som spør om de skal ringe legen når ungen er syk. hallo, er ikke dr.online dette stedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå