Gå til innhold

jeg vil gifte meg.....


Anbefalte innlegg

Gjest gry1986
Skrevet

men typen er ikke helt i siget ennå...

 

men vet at hvis han noen gang skal gifte seg, blir det vertfall ikke kirke!

det er helt ok for min del.

 

så da har jeg tenkt på en litt kul ``bryllupsdag`` (i mine øyne vertfall)

 

vi ordner med klær (jeg skal vertfall kjøpe en gotisk brudekjeole på ebay!!) ;)

og forlovere, skriver invitasjoner til resten av gjestene som de få tidligst en uke før vielsen.

bestiller sydentur til oss og datteren vår, avreise bryllupsdagen.

gifter oss borgerlig.

og etter vielsen serveter vi champagne med jordbær i og masse spennende aperitiffer.

 

hva syns dere???

 

litt vel enkelt men vet om flere som har giftet seg i hemmelighet, og fortalt det etterpå og så utsatt festen et helt år......

 

Videoannonse
Annonse
Gjest gry1986
Skrevet

glemte en ting, vil jo ha en brudevals.....

unforgetable med frank sinatra!! ;) flott sang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...