Gjest gry1986 Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 men typen er ikke helt i siget ennå... men vet at hvis han noen gang skal gifte seg, blir det vertfall ikke kirke! det er helt ok for min del. så da har jeg tenkt på en litt kul ``bryllupsdag`` (i mine øyne vertfall) vi ordner med klær (jeg skal vertfall kjøpe en gotisk brudekjeole på ebay!!) og forlovere, skriver invitasjoner til resten av gjestene som de få tidligst en uke før vielsen. bestiller sydentur til oss og datteren vår, avreise bryllupsdagen. gifter oss borgerlig. og etter vielsen serveter vi champagne med jordbær i og masse spennende aperitiffer. hva syns dere??? litt vel enkelt men vet om flere som har giftet seg i hemmelighet, og fortalt det etterpå og så utsatt festen et helt år......
Gjest gry1986 Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 glemte en ting, vil jo ha en brudevals..... unforgetable med frank sinatra!! flott sang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå