Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Med datteren min samsov jeg mye, hun spiste ofte og mye, og da sov vi like gjerne sammen. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe meg en sånn ammemadrass med "vegger" til babyen? Ser det er flere som anbefaler det, men er det mest tull? Tar gjerne i mot erfaringer!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg hadde det til Matilde da hun var baby, men solgte den og kommer ikke til å kjøpe ny til gutten som er på vei. Brukte den i sprinkelsenga sånn at det ble koseligere og tryggere å ligge der, men man kan like gjerne bruke noe annet. Syns jeg da.
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Vi kjøpte en sånn før førstemann kom. Brukte den aldri, selv om vi samsov den første tiden. Har nå alikevel vasket den og gjort den klar nå, men det er mest fordi den er i hus.. Kommer sikkert ikke til å bruke den nå heller, tenker jeg. Vi får se
Mellirs ♂ '10 Skrevet 15. mars 2011 #4 Skrevet 15. mars 2011 For meg ble det 749,- totalt bortkastede kroner, brukte ammemadrassen en eller to netter, før den ble vasket og lagt på hylla. Ville heller at lillegutt skulle ligge på lammeskinn når han lå i sin egen seng, og så brukte vi et sammenrullet ullteppe til å lage det litt "trangere" for ham Om du vil ha ammemadrass så kan du godt få kjøpe min billig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå