Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal pengene brukestil i Japan og hvordan sikkrer dere at deblirbrukt riktig?

Skrevet

Trenger egentlig Japan økonomisk bistand? Tross alt et av verdens mest velsmurte økonomiske stater det landet, kan ikke akkurat sammenlignes med Haiti. For all del, fryktelig det som har skjedd der, og det vil kreve endel arbeid ¨å bygge opp alt igjen, men hvis det er et land i verden som er i stand til å gjøre nettopp det så må det være Japan.

Skrevet

Ok, det burde du ha spesifisert i HI. Jeg støtter allerede Leger uten grenser fast, regner med at de også går inn der å hjelper til hvis nødvendig :-)

Skrevet

Ja, beklager, glemte å skrive at det går til Røde Kors, men det står i linken. :)

Skrevet

Flott tiltak! Stilige var de også!

Skrevet

Mye fint du har i butikken din!! :)

Kikket bare raskt, men fikk inntrykk at du ikke lager alt. Selger du også for andre?

Men;

hvorfor så lite gutteklær..??

Skrevet

Epla er et nettsted med mange butikker. Jeg selger kun ting samboeren min og jeg lager. Jeg selger ikke klær. :) (Men savner mer gutteklær, jeg også!)

Skrevet

Åh, nydelige babybooties! Er det du som har laget de? :o)

Skrevet

Ok, da vet jeg det. :)

Veldig synd så få lager fine gutteklær.

Jakker, overdeler, bukser, vester m.m. Hadde jeg vært flink med symaskinen, så skulle jeg jammen laget myyye fint til skjønne gutter! :-D

Skrevet

Nei, jeg lager bare plakater, kort o.l. foreløpig. Kunne ønske jeg var flinkere til å sy da, er mye fint man kunne laget til gutter også! :)

Skrevet

Det absolutt viktigste så snart den akutte krisen er over vil faktisk være å gi massiv støtte til Japan slik at økonomien deres kan holdes ved like.

Om vi får et krakk i Japan kan vi risikere at hele verdensøkonomien går med i dragsuget...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...