ღhælgelainnღ Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Hos oss har omgangssyken herjet siden mandag. Begge ungene fikk det med noen dagers mellomrom. I går var det mannen min sin tur, men han kom seg heldigvis fort over det og er på beina igjen i dag. Nå går jeg bare å gruer meg til jeg får det. Ikke noe særlig å få dette når en går gravid i 33. uke. Har opplevd en gang tidligere å spy mens jeg var høygravid og det var absolutt det verste jeg hadde vært borti. Håper selvfølgelig at et mirakel skal skje, men dette er jo så smittsomt, så er nok omtrent umulig å slippe unna det..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Fatt mot, kjære deg =) Storebror fikk omgangssjuka sist mandag og det var bare han som ble syk av 4 i famililen i denne omgang. Før jul fikk begge gutta det, og da ble bare jeg smittet i den grad at jeg fikk magevondt bare...Gubben slapp unna =) Så du trenger ikke bli syk!!! Tørk av alle dør-/skap-håndtak og vask doen grundig hver gang noen av de som er syke har vært på do/kasta opp. Det spruter opp i dråpene som kommer når man skyller ned i do.... Lykke til med å ikke bli smittet =) =) =)
Elle melle deg fortelle Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Du trenger jo ikke få det... Her har frøkna mi på 3,5 år hatt det 11 ganger sånn sirkus siden hun ble født og jeg har til dags dato aldri blitt smittet. Har bare hatt god håndhygiene og vasket ekstra godt når alt er over. Så lykke til:-D
*Lissi* Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Krysser fingrene for at du ikke får det. Fikk det selv i uke 36, og er det var ikke noe å anbefale. Er jo slett ikke sikkert du får det da. Vi er 7 i familien, og er alltid noen som sniker seg unna her:-)
Lovemelikeyoudo Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 hele familien hadde det untatt meg, og jeg er masse oppi barna=)!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå