Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har tidligere slått et skall av en fortann, og får derfor lagt på "emalje" av tannlegen. Ikke krone, men noe hun legger på og sliper til. Vanligvis sitter det i 1-2 år før litt eller alt faller av og jeg må fornye det. Jeg var hos tannlegen på onsdag for å fikse tannen. I går falt det hun la på av igjen. Det koster ikke en formue, men for meg er det allikevel et innhugg i budsjettet (1000 kr). Jeg kan ikke a være å legge på nytt, for uten den ekstra emaljen er det fare for at tannen ødelegges mer. Kan jeg be om å få redusert pris, eller er det slikt man bare må regne med?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg holder på å få flere ting fikset på reklamasjon nå. Helt gratis. Ta kontakt med tannlegen og spør om dette kan reklameres på. Det kan det sikkert.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Neinei, du må ikke SPØRRE om det kan reklameres på. Du må si at du reklamerer. Selvfølgelig skal den sitte mye bedre fast enn dette. Er ikke kvaliteten god nok, må de selvsagt gjøre det på nytt uten at det skal koste deg noe som helst. Og når du ringer, spør gjerne først hvor lenge det er normalt at slike ting holder.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Hvis det vanligvis sitter i 1-2 år, hadde jeg klaget og krevd det utbedret uten ekstra kostnad når det denne gangen sitter i noen dager.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Det er bare det at fyllinger og slike ting i fronten ikke sitter like bra. At det har holdt så lenge tidligere er bare flaks. Har opplevd det mange ganger, at hos noen sitter en fylling i fronten veldig godt, mens den hos andre (eller samme person) faller ut etter kort tid. Det er veldig vanskelig å få en fylling i fronten til å sitte. Men har dere diskutert andre løsninger som f. eks. krone? Det er jo dyrt, men da slipper du at den faller ut som denne gjør. Evt. en skallfasett? Om du ikke vil gjør noe slikt vet jeg ikke om du kommer til å få noe redusert pris. Men du kan jo høre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå