Ugl@ Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 mannens idè faktisk. Han vil vi skal lære oss litt fransk slik at det blir litt lettere når vi skal begynne å loffe rundt i Frankrike på jakt etter et sted å slå oss ned når barna blir store...fin tanke :-)
pip pip Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 jeg skal lære meg fransk jeg og. praktiske grunner her og, og en veldig nødvendighet. Samboer er fransk og hans familie snakker ikke engelsk. Er veldig greit å kunne kommunisere med svigerfamilien. Pluss at jeg har lyst til å vite hva han snakker med vesla om Lykke til med fransken.
Ugl@ Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2011 Mannen kan litt, hadde fransk på skolen en gang i tiden, men han måtte innrømme at den kunnskapen lå langt inne nå. Men satser på at det dukker opp igjen. Jeg har aldri had fransk på skolen så jeg er ganske så blank, så i sin tid på "Helene og gutta" og lærte da en og annen frase, men det er vel alt..hehe..
Gjest Tale30 Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Så supert. Dere vil få veldig mye bedre behandling fra franskmennene dersom dere snakker språket, og kan kanskje spare penger på det ved kjøp av hus også Dessuten kan dere med fransk komme dere rundt i store deler av Afrika.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå