Gå til innhold

Trenger tips til utenlandske nettbutikker som selger TFK :-)


Bassen&Spira <3

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Bikeshop2000.de. Også Kiddies24.de, men vet en del har blandede erfaringer med servicen derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se tidligere innlegg den siste tiden. Jeg selv bestilte fra www.bikeshop2000.de og er superfornøyd. Lav eurokurs førte til lavere totalpris enn det jeg hadde regnet med. Bestilte på mandag og fikk vogna i to forsendinger samme uke på fredag og lørdag. Jeg hadde et par spørsmål og da ringte de meg for å gi meg et svar. Jeg oversatte nettsiden til engelsk gjennom google-oversettelse, og på den måten forstod jeg bedre hva jeg skulle bestille. Ba de også om å sende infoen til meg på engelsk, og det gjorde de. Jeg anbefaler mao dette nettstedet, og de har pt salg på 2010-modellen på TFK joggster twist. Husk også å trekk fra den tyske momsen i prisen, men legg på moms inn til Norge. Betalte totalt ca 1300 nok i moms inn til Norge for vogn, bag, to regntrekk, adapter for barneete og fotpose.Totalprisen ble vel ca 5000 nok for alt. Bare vogna koster 6999,- kr på Barnas Hus, så her er det mye å spare. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mindre hassel å kjøpe vognen fra Norge ja, så lenge man finner den til en god pris. plukke.no selger også TFK. joggster twist til 5100 og buggster s til 1999 og det kommer ikke noe frakt i tillegg.

 

Jeg kjøpte Buggstern derfra. Kjempefornøyd :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra, der dog at de selger den til 5199, og de har dessverre bare stålblå og lilla.. fraktfritt er det da, så prisen blir same/same.. men ikke så stort utvalg.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...