♥sebastian3003♥ Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg spiller håndball, og har fått beskjed av legen at det bare er positivt, men jeg merker selv at når jeg står i forsvar på trening så trekker jeg meg i dueller.. Livredd for albu eller ball i magen.. Er bare 5+1, men syns likevel det er ekkelt.. samme som på 1.trimester
lille frø, mor til to Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har spilt. Jobber som trener. Det er en viss risko for at du kan få støt mot magen. Og siden du blir svakere i magen grunnet hormoner og at musklene deler seg på midten etterhvert er det ikke tilrådelig å spille for lenge. Du kan nok enda spille noen uker til, men så bør du heller kanskje trene alternativt som feks; teknikk, styrke, utholdenhet osv.
♥sebastian3003♥ Skrevet 13. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2011 Heldigvis er det bare 4 kamper igjen av sesongen.. Jeg gjorde comeback rett over nyttår, og da hadde jeg ikke spilt på 6 år i hvertfall, så kroppen har ikke akkurat blitt skikkelig trent opp igjen... Vil det gå greit visst jeg får støt mot magen???
lille frø, mor til to Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Det er vanskelig å svare på, men før uke 10-12, så er den såpass liten at den tåler en støyt, men etter det kan du risikere å skade deg. Morkakeløsning osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå