Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Vi har mistet 3 ganger, og prøver igjen. Har vært på utredning og jeg har fått masse medisiner jeg skal begynne å ta den dagen jeg sitter med en positiv test. Men det er en ting jeg glemte å spørre om. Hvordan skal jeg forholde meg når jeg blir gravid igjen. Bør jeg sykemelde meg 1. trimester, eller kan jeg fortsette å jobbe. Har kontorjobb uten tunge løft, men litt stress til tider. Har ikke lyst til å sykemelde meg når den tiden kommer. Trives veldig på jobben, men har ikke lyst til å miste igjen heller... Noen som har vært igjennom dette og kan fortelle meg hva de gjorde?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 få time hos legen når du blir gravid og har jobbet i 14 dager, da merker du hvordan kroppen reagerer, og du og legen kan sammen finne beste løsning for deg Jeg ble 30% sykmeldt fra 1 trimester, også kontor jobb med stress faktor
Sunnybeach4gull :) Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Heia:) For det første, stakkars dæ Æ har habituell abort og har hatt 8 sa, 1 ma og 1 Ex.u. Men plutselig satt spira og en nydelig gutt kom til verden i 2008 Mista 2 ganga før jenta våres satt og kom i 2010 Så det finnes håp! Æ tok ingen sjansa sjøl om det sies at man skal leve som vanlig, blei sykemeldt med engang. Tok også "babyklister" de første 3 mnd da æ gikk med jenta mi, om det funka vet man jo egentlig ikke - men ho klamra sæ fast Lykke til så mye!!! Vet så altfor godt kordan du har det Håpe ei spira snart klamre sæ fast! Vi klarte det, så da e det håp for de fleste Goklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå