Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 mye stygg baksnakking! føler meg i et nett av uro. Hvem snakker sant? hva skjer, og hvorfor så mye stygg baksnakking? En styrer som advarer andre ansatte om å snakke med en annen ansatt for hun er en sladrekjerring påstår styrer, herregud er d slik å jobbe i barnehage!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jobber selv ikke i bhg, men hører av og til personalet står og sladrer sammen når jeg henter barnet mitt i bhg.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Dårlig miljø kan det være overalt, du har nok vært uheldig. Hvorfor ikke ta tak i det da, ta det opp på neste personalmøte. Trenger ikke angripe noen, men bare spørre om det ikke er på tide å ha en litt annen holdning til hverandre og prøve holde negative ting for seg selv og heller prøve snakke positivt om hverandre. Arbeidsplasser med bare kvinnfolk kan nok være en utfordring, særlig når styreren er med å fyre opp. Selv har jeg jobbet i en barnehage med kjempegodt miljø, de ansatte fant på ting sammen utenom jobb, og det var en lett og humoristisk tone på jobb. Hørte aldri noen si noe stygt om noen.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 det har blitt tatt opp med de om problemene en gang tidl. men de nekter for alt og sier det er løgn. jeg er ferdig der. orker ikke mer av en slik dårlig jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå