Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er en person som jobber hardt for å nå målene mine i livet. Noen ganger er disse målene ganske så høye, men jeg får det til allikevel. Nå har det seg slik at jeg er gravid i 5.mnd og kjenner at jeg går på veggen snart. Har de siste dagene vært ukonsentrert, sliten, trøtt og har hatt vondt i hodet. Når mine nærme spør hvordan jeg har det svarer jeg "bare bra", men sannheten er at alt er ikke bra. Jeg har full jobb- en jobb som også er veldig så aktiv i tillegg til 2 barn på 2 og 4. Det jeg trenger er rett og slett et avbrekk fra hverdagen slik at jeg kan få sovet litt og ikke hatt noe annet å tenke på. Mannen i huset har fått prolaps og klarer så vidt å røre på seg så alt i huset og barn faller på meg om dagen. Huff kjenner at dette ble et syte innlegg, men godt å få luftet seg litt til noen som ikke vet hvem jeg er. Jeg går hos jordmor. Er det dit jeg bør ringe for å få noen dager borte fra jobb?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Om det er sykemelding du tenker på så kan ikke jordmor gi deg det. Det er det bare lege som kan.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Det er lege på klinikken jeg går for å slippe å gå til fastlegen. HI
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Kast inn håndkle! Når babyen kommer blir du jo bare enda mer sliten!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Takk som svarer. Jeg tenkte å få et par dager slik at jeg kunne sovet litt kommet meg til hektene igjen. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå