Gå til innhold

Noen Sunnmøringer her?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Oj så gøy da:) Da vet jeg sikkert hvem derer er.

Så kjekt at vi er flere sunnmøringer her inne, som man kan ha kontakt med:) Artig å følge med på hvarandre:)

Hvordan er formen deres da?

Jeg har vært i strålendes form hele tiden ikke hatt noe kvalme av noe slag, heldigvis. Eneste jeg merker av graviditeten er at jeg er sinnsykt trøtt og må ofte på do:)

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

Jeg drar frem denne tråden igjen, jeg. Jeg er ei jente på 26 år, 84-modell, som venter mitt første barn i midten av oktober. Er opprinnelig trønder, bor for tiden i Oslo, og flytter i september til Sunnmøre med min samboer. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre som bor i samme område og som venter barn rundt samme tid.

Hei hei!

Jeg er også trønder bosatt i Ålesund! :) Er 23 år, og vi venter vårt første barn i Oktober. Er ikke så veldig aktiv her inne på BIM, men er veldig innteresert i eventuelle svangerskaps- og småbarnstreff :)

Noen som vet om det blir arrangert slike i Ålesundsområde?

Hei hei Maaaren88.

Tenkte å gi deg en link...Vi er en jeng gravide damer som pleier å møtes sånn ca en gang i uken eller noe. kjempe koselig, blir snakket som alt som har med baby og utstyr å gjøre.. pluss mye annet rart... pleier å være kjempe koselig. Meld deg inn i FB. gruppen så får du vite litt om hva som skjer rundt om, og får invitasjon til å vere med på treff.

Dere andre må gjerme melde dere inn dere også:) Jo flere jo bedre:)

Alltid kjekt med nye bekjennskaper:)

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10150311716576970&id=544531969&ref=notif&notif_t=feed_comment_reply#!/groups/126922257379703?ap=1

Hiver meg på denne tråden jeg også! :)

Er opprinnelig Romsdaling, men bodde i Ålesund fra 2005 til tidlig i år. Måtte flytte laaangt bort pga. samboeren sin jobb. Nå har han fått seg jobb på Sunnmøre igjen, så vi flytter "hjem" i september. Blir da bosatt i Sykkylven. (Ikke helt drømmeplassen, men bedre enn 70 mil borte fra familie og venner.)

Er 23 år og venter barn nummer to i Oktober. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...