Gå til innhold

Noen Sunnmøringer her?


Gurine og gulla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sunnmøring... Dvs. jeg har adresse i Trondheim og bor der med min samboer. Men jeg har deler av min familie i Volda (mamma og pappa) og så jobber jeg i Vanylven, så er dermed veldig masse på møre :) Komplisert..? He he :) Hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Brattvågen faktisk... så kjekt da. Jeg er fra Vatne:) Fyller 29 i år jeg også.... :) Så arti:) Når har du termin da. kanskje vi kan følge hvarandre her inne?

Jeg har termin 5 okt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurine: Jeg er egentlig Tennfjording...kanskje vi kjenner hverandre fra før...er ett år eldre enn deg jeg da:) Har ikke fortalt det til noen enda...så får være litt hemmlighetsfull noen uker til!

Har fått foreløpig termin den 11. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj så gøy da:) Da vet jeg sikkert hvem derer er.

 

Så kjekt at vi er flere sunnmøringer her inne, som man kan ha kontakt med:) Artig å følge med på hvarandre:)

 

Hvordan er formen deres da?

 

Jeg har vært i strålendes form hele tiden ikke hatt noe kvalme av noe slag, heldigvis. Eneste jeg merker av graviditeten er at jeg er sinnsykt trøtt og må ofte på do:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da! Har vært kvalm i over 5 uker nå...og håper det gir seg snart. Verst om kvelden...etter klokka 10 er det bare å legge seg. Gleder meg til våren kommer og kvalmen forsvinner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff misunner ingen denne kvalmen. Får håpe det går over snart:)

Får bare være positiv, og tenke på spira i magen. Ikke anna å gjør mens man venter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med dere damer?

Jeg har vært syk de siste dagene men føler energien kommer tilbake nå. Gleder meg til å gå på jobb i gjen:)

 

Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Hei!

 

Jeg drar frem denne tråden igjen, jeg. Jeg er ei jente på 26 år, 84-modell, som venter mitt første barn i midten av oktober. Er opprinnelig trønder, bor for tiden i Oslo, og flytter i september til Sunnmøre med min samboer. Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med andre som bor i samme område og som venter barn rundt samme tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Så hyggelig da:) Hvor på Sunnmøre skal du bo?

Samboeren min er forresten trønder:)

Jeg har termin 8. oktober, også mitt første...ser ut til å bli ei jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Jeg er også trønder bosatt i Ålesund! :) Er 23 år, og vi venter vårt første barn i Oktober. Er ikke så veldig aktiv her inne på BIM, men er veldig innteresert i eventuelle svangerskaps- og småbarnstreff :)

 

Noen som vet om det blir arrangert slike i Ålesundsområde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter til Tennfjord. Leste ovenfor at du er derfra - gøy. Samboeren min er opprinnelig fra Brattvåg. Ser fram til en småbarnstilværelse med hus og hage og besteforeldre i nærheten!

 

Vi tror forresten også at vi venter ei jente! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Vi skal starte husbygging i Tennfjorden til høsten, så det blir travle tider med baby og bygging:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei Maaaren88.

Tenkte å gi deg en link...Vi er en jeng gravide damer som pleier å møtes sånn ca en gang i uken eller noe. kjempe koselig, blir snakket som alt som har med baby og utstyr å gjøre.. pluss mye annet rart... pleier å være kjempe koselig. Meld deg inn i FB. gruppen så får du vite litt om hva som skjer rundt om, og får invitasjon til å vere med på treff.

 

 

Dere andre må gjerme melde dere inn dere også:) Jo flere jo bedre:)

Alltid kjekt med nye bekjennskaper:)

 

http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=10150311716576970&id=544531969&ref=notif&notif_t=feed_comment_reply#!/groups/126922257379703?ap=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Vi drømmer også om det, etterhvert. Orker ikke tanken på et så stort prosjekt akkurat nå, føler det er nok med flytting og baby. Men jeg kjenner jeg er veldig misunnelig på dere likevel! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg på denne tråden jeg også! :)

 

Er opprinnelig Romsdaling, men bodde i Ålesund fra 2005 til tidlig i år. Måtte flytte laaangt bort pga. samboeren sin jobb. Nå har han fått seg jobb på Sunnmøre igjen, så vi flytter "hjem" i september. Blir da bosatt i Sykkylven. (Ikke helt drømmeplassen, men bedre enn 70 mil borte fra familie og venner.)

 

Er 23 år og venter barn nummer to i Oktober. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...