Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Shere khan. Det skulle tatt seg ut. Shere khan Larsen. hehe... Noen andre som har storesøsken som har kommet med spenstige forslag til navn på babyen?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Lykke til med den Heldigvis bestemmer ikke barn navn på små søsken!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 storebror ville gjerne at den nye babyen skulle hete bestefar. eller emma. jeg trenger kanskje ikke fortelle hvilket navn hun fikk? Største storebror synes godt hun kunne hete Prinsesse;) datteren til ei i barselgruppa så helst at lillebror skulle hete Drue. Hun er veldig glad i druer tydeligvis;) Vi kaller han bare lille drue når vi treffes. Tror nesten de gjør det selv også!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Spenstig og spenstig..Storebror her ble dødelig fornærmet over at jeg nektet å kalle lillebror Alexander Rybak..da prøvde han seg med Darth Vader. Det gikk heller ikke igjennom...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Hehe Da jeg var liten (akkurat begynt på skolen) hadde jeg en venninne som skulle få en lillesøster og hun ville at søsteren skulle hete Gustav, fordi nabokatten het Gustav selvom hun var jente, så hvorfor kunne ikke lillesøsteren også hete det?
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #7 Skrevet 13. mars 2011 Jenta mi syns at Justin (les: Bieber) eller Selena (les: Gomez) er nyyyydelige navn Ikke fullt så sært som Shere Khan da
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #8 Skrevet 13. mars 2011 Storebror her syns lillesøster i magen kan hete Fleksnes...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #9 Skrevet 13. mars 2011 Her i huset vill storebror at babyen skal here Rorry(denne bilen på barnetv)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #10 Skrevet 13. mars 2011 Da svigerinna mi fikk en sønn, så ville sønnen min kalle han for knerten. For han hadde sett knerten på kino og syns han var så kul. Så nevøen min fikk knerten som kallenavn....
Moonfreckle Skrevet 13. mars 2011 #11 Skrevet 13. mars 2011 Min sønn, som straks fyller 13, er ikke akkurat overengasjert når det kommer til babytemaet, men en dag satt han faktisk med min liste over navn og skulle finne sin favoritt. Han kom opp med et navn jeg ikke hadde på listen, nemlig Bror! Litt søtt, men ikke aktuelt for min del. Fordelen, som jeg sa til han, er at uansett hva lillebroren kommer til å hete, så kan han jo alikevel kalle han for bror!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #12 Skrevet 13. mars 2011 Datteren min var i bestre prinsessealder da hun skulle få lillesøster. Ariel, Belle, Aurora, Snehvit, Askepott osv var forslagene. Nå er hun 10 og vil at gutten skal hete Daniel eller Kevin eller Martin for det heter de hun er forelsket i:-
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #13 Skrevet 13. mars 2011 Hadden periode herhvor dattern min ville at lillesøster(om hun fikk det) skulle hete Bob Malin! hahahaha
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #14 Skrevet 13. mars 2011 Storebror her vil at søstra si skal hete Prinsesse Zelda.. Blir vel ikke helt aktualt
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #16 Skrevet 13. mars 2011 Her har storebror ønsket seg Hubba-Bubba Pedersen! Han har nå gått bort fra Hubba-Bubba, men vil fremdeles ha Pedersen.........og det er ingen i våre to familier som heter Pedersen. Ha-ha!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #17 Skrevet 13. mars 2011 En periode var gubben og katten favoritten til storebror, så da lillesøster kom, ville han at hun skulle hete findus. Så han gikk rundt og kalte babyen i magen for findus under hele svangerskapet.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #18 Skrevet 13. mars 2011 Dattra vår ville at lillebroren skulle hete Alexsander Rybak Julius. Denne gangen venter vi jente og nå er det: Celine, Tonje eller Sofie, eller så kan hun bare hete Tonje Celine Sofie siden de alle er like fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå