Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Er det noen som føler at de er blitt hardere rammet av PMS nå etter fødsel?? Jeg er et pms-monster og det går på helsa løs og ekteskapet revner.... Under graviditeten var jeg faktisk ganske ok, men nå etter fødselen er jeg monster igjen, om ikke mer... (noe jeg ikke trodde var mulig!) ;0 Menstruasjonen er jo heller ikke kommet enda, men føles som den er rett rundt hjørnet. I morgen skal jeg ringe legen. Jeg trenger hjelp! Er det fler som sliter med dette? Har du noen råd.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Å ja!! Har slitt med det siden fødsel for 4 år siden. Fantes ikke spor av PMS hos meg før. Det hjelper med nattlysolje og smører meg med lavendelkrem på brystet..virker beroligende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå