Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg skal kjøpe paraplytrille. Fikk en som var brukt, men den er full av rust og det ene hjulet er ødelagt. Men har ikke mye penger å legge i dette desverre. Så husker jeg at det er salg på barnas hus, og så en trille der til 999. Noen som vet hvilket merke det er? Kan være det er carena, den var plommefarget/lilla.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 du finenr kundeavisen på www.barnashus.no
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 baby travel heter den som er nesten lik carena vognen. den er lilla betalte 700 kr på tilbud
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Tusen takk dere. Anno 11:31, er du fornøyd med den? De har helt andre tilbud på nettet så jeg.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Paraplytrilla vår er kjøpt på Barnas hus, kostet 2-300 og har holt i mange år.Vel og merke bare brukt på reiser osv. Vi hadde en annen trille til "daglig bruk", men den kunne ikke slås sammen som en paraplytrille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå