Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har vært litt nedfor siden jeg ble gravid. Snakket litt med jordmor om det men har vansker for å glede meg over graviditeten selv vi prøvde lenge å få dette barnet, ble gravid etter 3 abort, og har et barn som opplevde mye komplikasjoner med i svangerskapet og i ettertid, syk i to år... Nå gruer jeg meg bare. Til å bli diger, føde osv... Kom på nå at jeg har nesten ikke møtt noen av venner osv de siste 3 mnd og gruer meg til sosiale møter middager osv, var ute en gang på middag og sa ingenting og tror det var tydlig jeg ikke var glad, gråt når jeg kom hjem, vil ikke snakje med sambo....livredd for å ta det opp med jordmor, har vært deprimer tidligere og fikk grusom behandling, jeg som er utadvent sosial glad vil ikke ha noe med venner a gjøre nå.... Skyr alle.... Skremmende
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 jeg leste en artikkel for noen dager siden, at det var ganske vanlig å bli deprimert under graviditet etter flere aborter. Du er garantert ikke alene om dette. Ta det opp med legen din, så kommer du deg gjennom dette:-) lykke til med babyen:-)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Vil ikke ta medisiner, jordmor foreslo dette
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 hvorfor snakker du ikke med legen din? Kanskje han kan henvise deg til spesialister?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå