Renate :-) Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Hva skal dere ha dere som har lagt en plan...? Her skal vi begynne å tømme fryseren litt så vi skal ha disse rettene, bare ikke helt bestemt hvilke dag vi skal ha hva... - Svinewok - Kjøttsuppe - Noe med rester fra kalkunmiddag. Forslag? - Kyllingfilet - Kjøttkaker - - Ribbe med tilbehør på søndag
guttogjentemamma;-) Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 vi lager ukeplan hver fredag/lørdag, men det er ikke alltid middagen blir slik vi planlegger. Syke barn og slike festlige ting spiller jo en rolle da;-) Her er det vi har satt opp denne uka: Søndag(i dag): Lasagne, salat og hjemmelaget fruktsalat Mandag: Sitronstekt kylling, ris og salat Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrateng Onsdag: Stekt ris med grønnsaker og pølser Torsdag: Fiskepinner, gulrot og potet/pasta ( den eldste liker ikke potet) Fredag: Greske karbonader Lørdag: Meksinansk suppe
meg & to små vampyrer Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Vi handler to dager i uka og lager planer for tirsdag-fredag og lørdag til mandag. I dag skal vi ha nachos med kjøtt, bønner, tomater, løk, hvitløk og guacamole. I morgen skal vi ha pasta med brokkolig, løk, hvitløk, fløte og parmesan. Resten av uka....Hmm...ikke bestemt enda.
meg & to små vampyrer Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Jeg er trøtt ser jeg: brokkoli... ikke brokkolig. Ha ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå