Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #1 Skrevet 13. mars 2011 Misforstå meg rett.. Jeg er veldig glad for at han er så behjelpelig og snill som det han er. Han ordner opp i alt, kan alltid stole på han, han er eks soldat så er dermed veldig ryddig og ordentlig av seg, snill og god som dagen er lang, veldig populær er han også. Alle liker han, han er typen som folk liker og stå og prate med. I tillegg er han grusomt kjekk! Burde jo være strålende fornøyd, og selvfølgelig er jeg det. Men det får meg til og virke så dårlig.. Jeg føler meg ikke bra, på en måte. Jeg er ikke perfekt i det hele tatt. Veldig ofte hører jeg: "Du er veldig heldig som har *****", " ja, du har skutt gullfuglen der", "pass godt på han", osv. Sånne ting hører jeg heele tida.. Er ikke han heldig som har meg da:( sikkert fyktelig teit men jeg blir litt lei meg jeg. Ikke fordi jeg er hormonell.. Moren hans sier hele tiden at hun har en så flott sønn og at jeg er såå heldig og må passe godt på han. Det hører aldri han fra min mor. Blei et lite "furtebrev" dette.. Beklager det. Måtte bare få det ut.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #2 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har fått spørsmålet "Hvordan skal du holde på han da??" Flere som har påpekt hvor flott han er... og at jeg "bare er en alenemor, og ikke noe for han som er så kjekk og ordentlig" jeg svarer likeglad og like frekk tilbake, at "Jeg er vel god i senga da... siden jeg får bli..." Men kjenner jo det tar på... å være den minst atraktive i ett forhold... gjør liksom noe med selvfølelsen...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #3 Skrevet 13. mars 2011 Forstår tankegangen, men dere må forstå at mange har mannfolk som ikke er "perfekte'" og som er sjalu ut av helvete på de som har snille menn.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 Folk har sagt det til meg om min mann...om noen har sagt det til mannen min om meg, vet jeg ikke. Det er ikke så nøye heller.. Men mannen min er langt i fra perfekt!! Han er bare veldig sosial, sånn som alle vil stoppe og prate med. Men han er et rotehuet, eier ikke konsentrasjon, han er heldigvis snill som dagen er langt, men tenker oftest på segselv. Så... Jeg tror det bare er sånn folk sier. Kanskje du må bygge din egen selvfølelse litt? At du legger mer i dette enn det faktisk er? Be mannen din om hjelp til å gi deg mere selvtillitt, på både den ene og den andre måten. Og husk, vi er alle unike, må hver vår måte!! Med og uten "flaws".
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #5 Skrevet 13. mars 2011 Hm.. Ja. Jeg vet jeg burde la være og bry meg om det. Men er ikke så lett når man stadig hører det. Å jeg er ikke stygg. Når vi blei sammen for 3 år siden var jeg veldig fin faktisk:) men nå har jeg gått opp endel kg. Men det har egentlig ikke noe med utseende og gjøre dette. Er bare det at han er liksom så ordentlig.. Off!.. Noen kaller det vel et luksus problem:) hehe.. Hi
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #6 Skrevet 13. mars 2011 Jeg har også en sånn mann. Og skjønner hva du mener..
Gjest Antarctica Skrevet 14. mars 2011 #7 Skrevet 14. mars 2011 Hvis noen hadde sagt: Så heldig du er , eller pass godt på ham, da hadde jeg blitt tilbøyelig til å svare frekt! HI, hva med å si, med et stort smil, at neida, det er HAN som er heldig, for det er ikke mange i Norge som utfører en så praktfull blow-job som du! Eller at du bare gidder passe på ham til det kommer noe bedre forbi, du får nemlig nye tilbud ustanselig...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #9 Skrevet 15. mars 2011 Herre! Har man en dårlig mann så hører man klaging. har man en normal norsk snill mann så er det klaging på noe. Har man en veldig veldig perfekt og ordentlig mann så klager man faen meg da også! Hva ønsker du da HI ? En som slår deg helseløs og er et rotehue ? Satt på spissen! Du har ikke et luksusproblem, du har et problem med deg selv. Er ikke hans skyld at du har gått opp i vekt og synes synd på deg selv. Du burde jo være glad for at han er hos deg fortsatt, du bør jo ta vare på deg selv og pleie forholdet. Ikke gå rundt å furte fordi mange sier pene ting om mannen din. Makan!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #11 Skrevet 15. mars 2011 Samme sier jeg.. Slapp av 14:45.. Altså, jeg har hatt en type som banka meg opp. Så jeg vet at jeg bare burde være fornøyd, å det er jeg jo.. Men skulle bare ønske at noen sa til meg at mannen min er heldig som har meg også en gang i blandt.. Ber ikke om mer enn det. Hi
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #12 Skrevet 15. mars 2011 Skjønner deg godt jeg Hi, å jeg har ikke opplevd det du opplever engang! Men har en storesøster som alltid har følt seg tykk, å jobber hele tiden med å holde en normalvekt. (Hun er ikke tykk, men veldig kvinnekropp, som er SÅ flott, men hun ser det ikke selv..) Typen hennes, som hun har vært med i 7 år, er syyyltynn og høy, en ganske kjekk mann. Hun sliter veldig med at hun føler seg megastor i forhold til han. Dette er jo ikke det samme, men er jo noe av det samme.. Skjønner du blir såra over de kommentarene når du føler det er ment slik! Tror ikke de forstår at det de sier kan bli tolket på flere måter... Har du snakket med mannen din om dette?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #13 Skrevet 15. mars 2011 Ja, jeg har nevnt det for mannen min. Men tror ikke han tar det så alvorlig. Men det er jo ikke alvorlig heller. han sier at jeg er fin og at han er heldig som har meg:) så er jo veldig fornøyd med det da. ^^,
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #14 Skrevet 15. mars 2011 Det sa alle om min mann også..Og jeg trodde han var det også. Men han viste seg å være den mest sleske mannen du noen gang kan tenke deg.
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2011 #15 Skrevet 15. mars 2011 Uffda 17:19. Jeg er rimelig sikker på at mannen min er sånn som han er men, det er jo noen som forandrer seg med årene også da. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå