Gå til innhold

Fødte min lille prinsesse i uke 21 og takker for meg.


Ays73

Anbefalte innlegg

Ville bare takke for meg her inne for denne gang og øsnke dere lykke til videre.

Mandag 7. mars kl 12.15 fødte jeg min lille jente i svangerskapsuke 21. Hun fikk være med oss i 40 min før hun sovnet stille inn i pappas armer.

 

Er veldig tom for ord, og det er tøft og logge seg på her inne.

Kommer nok ikke på her før begravelsen som skal være på fredag.

 

For de av dere jeg fikk veldig god kontakt med her inne, kan dere gjerne adde meg på FB. Legger linken ved under.

 

Lykke til videre.

 

Klem

http://www.facebook.com/profile.php?id=716015630

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Jeg har ikke ord jeg heller... Kondolerer så mye, sender dere varme tanker i en vanvittig tung tid! Helt forferdelig trist å lese..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt dårlig innvendig...

Har skrevet til deg inne på 2.tri.

 

*Så har himmelen fått ei ny lita stjerne*

 

 

Ønsker deg all mulig styrke og lykke til i dagenen fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye. Håper dere har nære og kjære rundt dere nå.

Man blir jo bekymret selv også, vet dere hva som gikk galt?

Ta dere tid til å sørge nå. Gode tanker fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, så ufattelig leit :(

Jeg kjenner jeg sliter med å holde tårene tilbake selv da jeg nå er like langt som du var og er livredd for at barnet mitt skal komme for tidlig og ikke klare seg.

Man tror og håper at alt skal gå bra hvis det ser bra ut på ultralyden.

Mon tro om dere vil kunne få noe svar på hva som er skjedd?

 

Kondolerer så mye

 

klemmer fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg...

 

Nå ble jeg helt satt ut her. Det var jo ikke sånn det skulle ende... Dette var forferdelig trist.

 

Kan ikke annet enn å si at jeg er veldig lei meg på dine vegne og at jeg håper du blir tatt vare på av dine nærmeste.

 

Stor klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si annet enn at jeg gråter for dere, det finnes jo ikke ord som er tilstrekkelige for dette. Vi hadde termin på samme dag også så jeg. Lykke til, ta vare på hverandre i den tunge tia.

 

Sender varme tanker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondolerer så mye til dere begge. Vet ikke hva mer man kan si en sånn situasjon.

Det er helt forferdelig og vanvitti trist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så trist på deres vegne.... :'-( feller tårer her.. :'-( Mista selv vår lille gutt i uke 20 her for 5 år siden, så vet det er mange tanker som går rundt i hodene deres nå!! :(

Du hadde jo termin et par dager etter meg sånn ca... Leste som regel alt du la ut på trimester-sidene... :--'(

stor klem til deg Ays..... :'-(

hvil i fred lille Nathalie....... :'-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for varme ord og omtanke. Det varmer veldig i den situasjonen vi er i.

Sikkert mange av dere som lurer på hva som skjedde siden det gikk som det gikk. Siden jeg ikke kommer til å være så mye på dette forumet med det første kan dere heller besøke bloggen min som jeg har opprettet for å fortelle min fødehistorie og hva som gikk galt...

 

Vil forberede dere på noen sterke bilder og videoer.

 

Ta vare på dere resten av svangerskapet og nyt det :)

 

Ønsker dere lykke til alle sammen <3

 

Link til min blogg:

 

www.angelmommy.blogg.no/

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har vært på bloggen din å lest å sett på bildene. Må inrømme at tårene rant godt, med medfølelse for dere.

Man kan ikke sette seg i deres situasjon for har ikke opplevd det selv.

Det er så utrolig trist at noe sånt må skje, Når man gleder seg så til å få denne lille babyen til verden.Om det er første el fjerde så tror jeg at man gleder seg like mye.

Å da er det helt forferdelig at d ender slik.

Jeg selv venter en liten prins, er i uke 25 nå. Kan ikke forestille meg om jeg skulle mistet han.

Hadde en venninne som mistet i uke 22 for noen år siden,å det var helt forferdeli.

 

Kondolerer så mye til dere,og sender mine tanker til dere og den nydelige prinsessen deres som nå er i himmelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...