Gå til innhold

Ja, da vet jeg at jeg er overvektig da....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 1.64cm høy og veier 68 kg. Iflg. Den andre tråden her er man da feit:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å herreminhatt, skal du vurdere kroppen din etter hva som blir skrevet på DIB/BIM?

Jeg er 165 og veier etter graviditeten nå 87 kg, og det vil si at jeg er bælfeit etter standarden her inne. Bryr jeg meg om hva andre mener? Nei.

Vil jeg ned noen kg til? Ja, men vet du hva, jeg er pokker så sexylubb for øyeblikket! :)

Skrevet

Ifølge bmi-kalkulator er du det også, ja..

Overvektig, ikke feit..

Skrevet

Hihi, jeg er 1.64, og kanskje snart 80 kg. Har pærefasong og har bare pittelitt ekstra, faktisk! Jeg tror det kommer an på hva øyet ser;)

Skrevet

Jeg er 160 cm og 67 kg. Er smeise fin :D Slank midje, store pupper og sprettrompe!

Skrevet

Jeg antar at dette må vurderes fra person til person. Selv er jeg 1.74 og veier 60 kg, og jeg er helt normalt slank, bruker strl. 38/M.

Skrevet

DU har bmi på 25,3. Dvs 0,3 over normalområdet. Altså: Knapt nok overvektig. Fedme starter på 30. Da måtte du ha veid 80,6 kg.

Hvis man altså skal holde seg til BMI, som jo er det eneste vi kan bruke når vi ikke ser deg.

Man kan ikke høre på folk som mener BMI på 19 er det normale og alle som har BMI på over 20 bør vurdere lavkarbo. (Jeg et at BMI på 19 ikke er noe galt. Men det er ikke galt å veie litt mer.)

Skrevet

BMI er bare tull! Husk, muskler veier mer enn fett! Er man vel trent kan man faktisk veie mer enn om man er utrent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...