sykkelpumpe Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Som i mitt tilfelle da jeg på onsdag ble operert. Før operasjonen hadde jeg en samtale med kirurgen og han fortalte meg at jeg kom til og bli sykemeldt i 14 dager. Det har ikke jeg tid til, og lurte på hvorfor. Da sa han at det er ingen fare ved og begynne og jobbe, men du kommer til og ha smerter. Vel, tenkte jeg, jeg har født barn, så tre dager sykemelding holder. Resultat er at jeg må suse avgårde på en jobbreise i morgen, uten og føle meg klar:( Det er vondt, vondt, vondt! Neste gang jeg skal opereres (om det blir en neste gang) skal jeg si til legen at "ja du vet sikkert best" når det kommer til sykemelding. ååååå liker ikke og ta feil, men det gjorde jeg gitt!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Det er nesten aldri kult å være den som tar feil.... Men uansett feil her så ønsker jeg deg masse god bedring og lykke til på jobbreise =) Håper smertene ikke tar helt overhånd og at du får noe ut av reise uansett =)
Gjest yrild Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Da ville jeg ringt og fått en forlenget sykemelding og fått noen til å reise i ditt sted... men jeg forstår deg veldig godt! Kommer fra en familie der man biter tenna sammen og går på...vondt eller ikke og kvier meg for å legge meg ned å være syk selv om det er det eneste fornuftige.
sykkelpumpe Skrevet 12. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2011 Ja jeg vet, men regner vel med at det skal gå sånn høvelig greit, får forlenge sykemeldingen når jeg kommer hjem... Heldigvis er det denne gangen ikke veldig mye jeg skal prestere, bare representere og være behjelpelig... og et smil skal jeg nok få fram i medisinrus:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå