Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Har fulgt med her i dag og må si jeg er sjokkert. Greit, enkelte her inne tar litt vel av og skriver kanskje for mye. Men hvordan kan det ha seg at Fotballfrue, komikere, og andre kjente mennesker kan diskuteres om, og Fotballfrue har virkelig fått gjennomgått her inne. Men alle disse innleggene får være, hvorfor ? Pga i Norge er det lov, vi har lov å si vår mening, og det er en frihet som er nydelig. Er nettopp fordi vi har lov å si vår mening at det finnes diskusjonsforum, fordi man skal diskutere, krangle, si våre meninger og igjen diskutere. Folk som velger av egen fri vilje å brette ut sitt liv på Internett blir allmenneie, en har da lov å diskutere disse personene. Mange blir kjendiser uten å selv ville det, men de fleste gjør det med fri vilje og helt på egenhånd. Ari Behn, hvor mye har ikke han blitt slaktet i media, åpent på tv snakket dritt om og hengt ut ? Alle skal tåle dette bortsett fra ei som lever i en perfekt perfekt verden med kun perfekte mennesker og perfekte ting rundt seg. Nemlig de perfekte de kan man ikke uttale seg om. For det er kun deres mening som gjelder. Man har barn, ja vel mange har barn. Ari Behn har også barn, Fotballfrue har samboer og familie på lik linje som alle andre. Skal man slutte å diskutere og være nysgierrig fordi man har barn ? Nei, dette er noe man må tenke over og vurdere før man bretter ut hele livet sitt på tv og blogger. Barna er uskyldige og kan ikke noe for hva som skjer. Det er opptil en god forelder å spare de for dette og eventuelt forklare de når dem senere forstår hvorfor mamma valgte å gjøre dette. Tråder på tråder blir slettet her inne fordi de perfekte ikke kan diskuteres, simpelt! Feigt, og skammelig. I sitt innlegg kan man skrive slemme og fæle ting og dra alle som er på dette forumet under en kam. Kalle alle på dette forumet for krenkende og fæle ting fordi du er sint! Hvor rettferdig er det ? Legge ut IP adressene til uskyldige som prøver å saklig kommentere er jo stikk i strid med Norsk lov og personvern lovene i Norge. Men enkelte tror vel de kan slippe unna med hva som helst! Nei jeg er så lei denne personen, kreve oppmerksomhet for hva som helst men tåle at noen snakker om henne, diskuterer om henne det tåles ikke. Makan til dobbelmoral og dårlig personlighet skal man lenge lete etter! Amen
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har blitt blokkert fra den bloggen.. Og dette var det jeg skrev (fritt etter hukommelsen); Hei. Jeg lurer på om det er lov å legge ut IP-adresser. Jeg er et kinderegg, blind inni og brun utenpå, så unnskyld min uvitenhet. Så, for at et bål skal fortsette å brenne så må den ha bensin. Og det får det hele tiden nå. Er det ikke like greit å heve seg over dette og bare være stille.. Så brenner alt vekk. Ikke noe mer enn dette. Kommentaren ble ikke lagt ut og er altså nå blokkert. Jeg gråter ikke altså, men ville ha et svar. Men dette beviser jo bare at bensin er digg.....
Nr. 5? Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Det at noen sitter her og hetser og henger ut et annet menneske vil jeg si har like dårlig personlighet og dobbeltmoral. Våkn opp og se hva enkelte skriver. Diskusjon ja, men får være grenser for hva enkelte har utav seg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 Nei, det er fullt ulovlig å legge ut IP adresser. Er værre enn å legge ut mobilnr osv. Er straffbart å legge ut andres ip adresser uten deres samtykke, og er ikke bare det, leverandøren av IP adressen blir også sjelden glad for at noen legger ut IP adressen dems, kan åpne for potensielle angrep osv. Er enig med HI. Den dama er på en annen planet!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 Gå og se hva vedkommende skriver i sitt innlegg om alle her inne, hva sier du om det da ? Og alle som kommenterer og støtter henne i innlegget sitt. Hva er det ? Det er ren ondskap og mobbing, si at alle her er sutrete alenemødre, blitt knulla på fylla å fått barn og enda værre ting. Er det seriøst og voksent ? Vi har ikke bedt om å være offentlige og legge ut hele livet vårt på en blogg eller tv. Hun har det, da må man jaggu tåle kritikk og diskusjoner som går på alt som hun bretter ut om den perfekte verden sin. Vi er anonyme fordi vi ikke ønsker å legge ut livet vårt på Internett, vi ønsker å beskytte oss selv som er fullt lov.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Dette er et forum, og folk burde få lov og si sin mening om dem som blogger. Men selvsagt man trenger ikke la det gå utover barn og familie, men den som blogger, det er den som har valgt og legge seg selv ut på nette, og må da tåle at det blir skrevet om på diverse forum og blir snakket om privat. I den tråden som lå her ang en blogger, så kan jeg ikke si jeg synes det sto så mye stygt, ja mye var kansje rykter av det som ble skrevet men rykter er det overalt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #7 Skrevet 12. mars 2011 Hu skriver ikke om alle her inne, men om dere mobbere!! Rapporterer dette innlegget..La dama være i fred!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #8 Skrevet 12. mars 2011 Hvorfor rapporterer du dette innlegget? her er det jo faktisk bare saklig kritikk, ikke drittslenging som mange andre driver med. Hehe hva slags folk er det somer så følsomme at de må rapportere alt og alle?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #9 Skrevet 12. mars 2011 Jeg er ikke følsom, jeg bare føler med dama som er på sitt 8innlegg i dag!!
Nr. 5? Skrevet 12. mars 2011 #10 Skrevet 12. mars 2011 Jeg forsvarer ikke noe av det negative hun har sagt om andre. Men hvis du leser hva jeg skriver og har svart på så skjønner du hva jeg mener. Folk klager på at hun har skrevet negative ting om folk her inne, og mange her inne hetser henne og henger henne ut på dette forumet. Og så kaller de det hun driver med dårlig personlighet og dobbeltmoral. Så hva vil du kalle det folka på forumet her sier da? De gjør jo akkurat det samme som hun. Ja, man kan diskutere et mennesket som velger å være offentlig, men det er stor forskjell på å diskutere en person og si nedsettende og veldig stygge ting om personen. For mye av det som har blitt sagt om henne er også ren ondskap og mobbing. Jeg kjenner ikke henne og jeg kjenner ingen av de som skriver negativt om henne her, men av det jeg har fått med meg så er ingen av partene noe bedre enn den andre. Det var poenget mitt.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #11 Skrevet 12. mars 2011 En dame som driver med blogging, ønsker jo oppmerksomhet, og nå får hun det. Dessverre er det ikke slik at man kan velge at denne oppmerksomheten kun skal være positiv...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #12 Skrevet 12. mars 2011 Helt enig!! Dama må ta seg sammen, som HI sier, hun har valgt av helt fri vilje å være på tv, brette ut livet sitt på Bloggen. Må hun vokse opp å ta konsekvensene av å være en offentlig person. Hun mener selv hun er så voksen, smart og vet det beste så da må hun tåle normal kritikk og diskusjon også. Jeg må si innlegget hennes om å skjelle ut alle her på Forumet ble jeg helt satt ut av. Snakk om å bli useriøs, andre overser slike ting hvis noe plager dem. Men her ta hun helt ut! Kan ikke si jeg synes hun er mye seriøs lenger og jeg ble sjokkert over det innlegget. Jeg var en flittig leser av bloggen hennes men nå har jeg fått direkte avsmak av henne. For dette var barnslig av henne. Tenk hvis barn, familie og venner leser det utbruddet hennes. Og det med å endre facebook forholds statusen var jo å be om diskusjoner, spørsmål og rykter. Jeg tror også hun sliter psykisk med noe.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #13 Skrevet 12. mars 2011 At hun har endre status på facebook har jo ingen på dette forumet noe med. Du har sikkert facebook som de fleste andre du også betyr det at siden du legger ut litt informasjon om deg der inne er fritt villt for resten av verden? Det kan være mange grunner til at man velger å starte en blogg, og det burde man få gjöre uten å bli trakasert og uthengt på forum som dette. Og jeg må si at denne jenta virker mye mer oppegående enn dere mobbere som gjemmer dere bak anonym knappen. Har fortsatt ikke sett at en eneste av dere har vært töffe nok til å stå frem med nick engang. Ta dere sammen. Hva og hvordan denne jenta lever sitt liv har dere ingenting med. Og det at dere i det heletatt gidder og irritere dere over mennesker dere ikke kjenner sier mer om dere og deres liv...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #14 Skrevet 12. mars 2011 Og hvordan du og mange andre som skriver i kommentar feltet henne åå du er best! Du er så flink mor, du er så snill bla bla Dere kjenner ikke dama, så ikke kom her og si at vi ikke har lov å ha meninger når tydeligvis dere får lov ? Hvorfor skal kun de som har positive ting få lov å si sin mening ? Alle har rett å komme med sin mening om den er positiv eller negativ. Så må du klappe igjen brødboksen din og respektere alle som har en mening! Du er like barnslig som alle de andre lykkerus fansene hennes.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #15 Skrevet 12. mars 2011 Men bloggerne ønsker jo at vi skal ha noe med dem og demsis liv å gjøre... Det er jo derfor de blogger offentlig! Det er jo ikke sperra sider, med tilgang for noen få, nei de ønsker at alt og alle skal lese det de skriver. Andre som ønsker å skrive om livet sitt bruker dagbok og da får man ha det privat. Nei, syns ikke det er ok med drittslenging eller mobbing. Men en negativ (eller at man er uenig i noe) kommentar kan ikke automatisk kalles mobbing.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #16 Skrevet 12. mars 2011 OiOİ så sint da 00:05 Så du vet at jeg kommenterer på hennes blogg? Jeg har aldri kommentert på noen blogg. Men likevel mener jeg at liker dere ikke enkelte blogger så hvorfor gå inn å lese? Hva er vitsen? Hvorfor bruke energi på personer man ikke liker når man ikke kjenner dem engang? Det holder jeg meg for god til. Jeg har andre ting å finne på. Jeg passer mine saker så kan du passe dine!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #17 Skrevet 13. mars 2011 Er helt enig. Man må tåle kritikk og spekulering på lik linje med alle andre som åpner hele sitt liv på Internett. Er jo nettopp slik bloggere lever av! Nei hun er klin koko!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2011 #18 Skrevet 13. mars 2011 Enig! Barnslig menneske, tror hun kan og vet alt! Lever i en drømmeverden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå