Gå til innhold

Erfaringer med Easywalker QTR og TFK joggster??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha meg ny sprotsvogn, og er seff i villrede. Tror jeg har nogenlunde bestemt meg for TFK joggster eller Easywalker, men er usikker.

Hva er din erfaring med en av de vognene??

Har i dag sett på en TFK, men ikke Easywalker. Hva vil du si er forskjellen?? Om Easywalker har samme nedleggingssytemt som TFK?? At det er kun overtrekket, som holder ryggen oppe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om noen kan anbefale en utenlandsk nettside hvor man får kjøpt billigst vogn, TFK??

Ser mange bestiller vogn fra diverse utenlandske nettsider, men hvem er egnetlig billigst og best??

Skrevet

Noen må vel ha en eller to erfaringer med vognene??

Skrevet

Erfaring med TFK, skulle gjerne vært forunten den erfaringen.

Aldri mer TFK for meg.

Skrevet

Hvorfor aldri mer TFK? Hva er helt gale med vognen for deg?

Er ute etter å høre hva dere mener og syns om vognen personlig..

Har hatt så mange vogner nå, at jeg har ikke lyst å kjøpe katten i sekken denne gangen.

Skrevet

Hadde først TFK i siglevogn, hadde problemer med at bremsen stadig hoppet av, og vognen klappet sammen med barnet i vogna.

Fikk tvillinger senere og kjøpte TFK Twinner Twist Duo da denne ble liten sammenslått. Samme problemet med bremsen, hjulene hopper stadig av og vogna sjener når en triller.

Aner ikke hvor mange ganger den har vært til rep, men det er ikke få.

En annen ting er at det er tuklete med den glidlåsen for liggestilling.

Når en har liggestilling får en ikke tak i det en har under vogna.

TFK er virkelig den dyra katta i sekken.

Møtte ei med EasyWaker den i tvillingvogn, hun hadde hatt den i 10 mnd og var veldig fornøyd.

Skrevet

Jeg har helt motsatt erfaring, TFK må være verdens beste vogn.

Den stooor oppslått, dvs, stor sittedel og bag, men blir svært liten sammenslått, den har godt hjul, og er ekstremt lett manøvrerbar. har aldri hatt problemer med min vogn.

Men det er greit å si at alle vogner trenger vedlikehold.

I forhold til at den sjener, det er ikke noe problem.. vi har hatt en del vogner og stort sett alle drar litt til en side.. men det geniale på TFK er at foran på gaffelen er det 2 små skruer som man kan justere vinkelen på hjulet slik at man kan justere hvordan den ruller.

Vet ikke om noe fra kjøp fra utlandet, men sjekket litt rundt: 4995 hos Flust.no, bedre enn 6699 fra Barnas Hus.

http://www.flust.no/barneutstyr/barnevogner-og-tilbehoer/barnevogner/tfk-joggster-twist-barnevogn/

Skrevet

Klart alle vogner trenger vedlikehold, men mine TFK vogner har gått istykker før den første mnd har gått.

Skrevet

Jeg har TFK joggster Twist til mini. Var veldig førnøyd med bagdelen og vogna :)) Men så bytta jeg til sittedelen:S Den glidelås ordningen er så PES!!!! Hater den,så jeg har sykt lyst på¨ny vogn når jeg nå skal ha en til.Skal bruke baby bag delen til baby,men blir nok kjøpt ny sittevogn(ammetåke allerede og har glemt hva det heter:S)

Kjøpte min brukt til 3000 kr. Sittedelen var ikke brukt(lappene hang på) Skjønner hvorfor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...