Gå til innhold

Har dere noe gjemtbort i skuffer og skap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere ikke vil at tilfeldige gjester evt også samboeren/mannen deres skal finne? Eller kanskje barna hvis de er gamle nok til å snoke?

Jeg har dagbok, vibratorer og graviditetstest gjemt i min undertøyskuff og snusboks i en innerlomme på veska.

Graviditetstest har jeg fordi jeg er så redd for å bli uplanlagt gravid, at jeg må ha en der i tilfelle angsten skulle melde seg. Snusen har jeg gjemt siden alle (inkludert samboer) trur jeg snuser bare på fest, men sannheten er at jeg gjør det daglig... Vibratorene vet samboer om da, men jeg vil ikke at de skal finnes av gjester...

Hender jeg også gjemmer bort en sjokolade hvis jeg skal kose meg alene hjemme og skal sørge for at den ikke blir spist opp ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en gammel skoledagbok gjemt bort. Den skal brennes en dag jeg er hjemme alene og kommer på det. Vil ikke at noen skal finne den, heller ikke samboer. Var 15år når den ble skrevet da. Ung, dum og naiv.

Har og en liten eske med leker til meg og samboer, vil ikke at gjester skal finne den, så den er gjemt godt bort på soverommet vårt. Liten sjans for at den skal komme frem da, med mindre noen er på skikkelgi snikerunde.

Skrevet

Vel, har noe samboeren vet om da, i nattbords skuffen min har vi ting som høver seg til sex; vibrator, dildo, glidemiddel, kondomer (prevansjonen etter fødsel), penis ring og erotisk masasjeolje osv osv. Vi er begge vant til respekt for andres privatliv, så hvorfor gjemme det så godt (kun et barn, 2 månder) Men denne skuffen måtte jo bare svigermor snoke i mens vi lå på familierom på føden! Hun skulle vaske og rydde for oss til vi kom hjem, og hadde vist tittet ned ( skyldte på en bok hun skulle legge bort, som lå oppå bordet). Var ærlig om sitt funn ovenfor sønnen (spøkte: "kom over private natt skatter under opprydding" og ler godt)

Samboeren: Håper ikke han finner dagbokka mi, står en del som er persjonelig der, ang fantasier osv. Men boka er gjemt bort nederst blant mote blad, så tror ikke han vil finne den så lett. Har også et bilde av min forige eks, ikke fordi jeg savner han eller noe, men for å minne meg selv på hvor godt jeg har det sammen med min nåværende, men finner han det, så kan det lett feiltolkes.

Skrevet

Sexleketøy og glidekrem, vaginakuler, et par dristige filmer, sexy undertøy, min ex sin t-shirt og klokke og noe han har skrevet til meg (sorry, greier ikke kvitte meg med det), graviditetstest, kondomer og en pakke røyk (festrøyker).

Skrevet

21.58: Åh, jeg hadde blitt illsint på den svigemora, altså! Legge på plass en bok? Latterlig. Tenker hun var og snoket ganske heftig, ja! Alle vet jo at nattbordskuffen er privat?

Skrevet

Farskapspapirer. Mamma har en tendens til å snoke litt rundt omkring i huset, vil ikke at hun skal finne papirene, for hun gjøre bare en så stor sak ut av det. Hun får vite det når svaret er i mine hender.

Har også gjemt bort 30 days slankepiller. Jeg er rett og slett flau over at jeg tror på slikt "tull". Ingen skal forresten finne disse tingene! Og gerimax daglig energi.

Av og til skjuler jeg spor etter at jeg har spist sjokolade. Pakker papiret inn i noe annet eller går ut med halvfull søppelpose..

Mamma er den verste til å kommentere ting jeg har og gjør. Irriterende.

Når jeg hadde kjøpt noe til meg selv (topp, øredobber eller hva som helst, uavhengig av om jeg trengte det eller ei) så måtte hun alltid komme med kommentarer som "huf, nå må du ha totalt kjøpestopp for du kjøper for mye" og "har du kjøpt deg IGJEN? (med ekkel tone)". Når jeg bodde hjemme brukte jeg å la være å fortelle henne når jeg hadde kjøpt noe, hadde angst for å fortelle henne noe som helst.

Merker det fortsatt nå, men nå er jeg sterk nok til å stå for hva jeg har kjøpt.. hehe..

Og nei, er ingen storshopper, har alltid hatt god sans på økonomi og hva jeg bruker penger på. I motsetning til min mor.

Skrevet

To positive graviditetstester som ingen vet om enda og en eske med kondomer osv..

Skrevet

Er like redd for at noen skal oppdage hybelkaniner, eller blod under doringen for eksempel. Off... eller andre uhygieniske ting.

For noen år siden var jeg ganske seriøs på å faste, og nileste ei bok av en tysk lege. I dette opplegget inngikk også tarmtømming og tarmskylling. Tenker av og til på hva folk tenke hvis de oppdager dette utstyret... Det er helt sikkert ikke anstendige tanker de vil tenke da.

Skrevet

I nattbordskuffen min har jeg en vibrator, graviditetstest, dagbok fra da jeg gikk på videregående (En helt fantastisk tid, og synes det er spennende å lese i den av og til, men det står veldig mye hemmelig der). Ellers har jeg gjemt en røykpakke, jeg festrøyker og familien min vet ikke om det.. :P

Tror ikke det er noe annet jeg har gjemt unna...!

Skrevet

Å herregud ja..en historie fra i dag tidlig:

Våkner opp av at ene datteren på 4 år dytter noe opp i nesa mi og sier : Mamma, hva ER dette her egentlig da??

Dildoen. Ææææ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...