Gå til innhold

spysyke...smittet 2 ganger?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er blitt bedt i bursdag til nevøen min imorgen, men broren ligger nå å spyr:S Jeg har hatt spysyke selv for 3 uker siden, men er det mulig å bli smittet en gang til?

 

En ting til: har en sønn på 8 mnd. som jeg vurderer å holde hjemme sammens med pappa pga smittefaren, vil ikke at han som er så liten skal bli smittet:S Er det teit eller?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du kan bli smittet igjen og igjen og igjen på rappen.

 

Om du drar dit kan du ta med deg smitten hjem til de.

Skrevet

Det er absolutt mulig å bli smittet 2 ganger.

Skrevet

Det er ikke bare en omganssyke ute og går, men mange.

Så selv om du var syk for noen uker side er det små sjanser for at det er akkurat den samme "syken" som de du skal til har, så sjansen for smitte er der absolutt.

 

Men med litt ekstra hensyn til hygienen hadde jeg dratt, men han på 8 mnd hadde jeg holdt hjemme.

Skrevet

hum nå ble jeg i tvil her om hva jeg skal gjøre:S

Skrevet

Men avlyser de ikke selskapet om de har spysyke i hus?

Slikt smitter jo lett. Jeg hadde ikke gått.

Skrevet

det spørs hvordan han er imorgen...vil gå, men er så redd for at minsten skal bli smitta:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...