Gå til innhold

Er det vanlig at en mann ikke blir helt hard under ereksjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, jeg hadde nesten sex med en mann.

men han ble aldri helt hard..Jeg ble helt satt ut jeg og klarte ikke å fullføre noe som helst.

Etter noen dager konfronterte jeg han litt med det...

Om han ikke var tent liksom. Han svarte at jo: Det hadde han vært. Kjempe tent. det hadde jeg vel kjent??

VEL! Eh, NEI!

Er det vanlig?

Aldri vært borti det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann blir ikkehelt hard "av seg selv". For at det skal skje må jeg stimulere han. Men det å være tent sitter mye i hjernen ikke bare fysisk i kroppen. :)

Skrevet

:-) mine tidligere erfaringer med menn har ikke vært sånn.

For de holdt det med at jeg så på dem på en spessiel måte eller bare var ved siden av i sengen, og så var det beinhardt :-p

Så jeg ble litt satt ut :-)

Ikke lett når man må ut på markedet igjen :)

Skrevet

Ut på markedet igjen? Kan jeg da anta at mannen du skulle ha sex med nå kanskje var noe eldre enn menn du har vært med tidligere? Er veldig vanlig at menn etter hvert som de blir eldre ikke får så hard ereksjons om da de var yngre. Dårligere blodsirkulasjon rett og slett. De som røyker opplever dette generelt sett tidligere enn andre menn.

Dette har ingenting å gjøre med hvor kåte eller ikke de er.

Skrevet

Man får til flere, deiligere og morsommere stillinger og får lettere vaginalorgasme med menn som ikke er steinharde! :D

Skrevet

Nope, han er i 20 årene.

Og ja kanskje det 21:40

Men her var det liksom ikke noe å jobbe med :-P

Og det hele ble en enorm turn-off.

Liker han, men klarer ikke å komme over dette problemet.

Redd for å prøve igjen om det blir det samme.

Og jeg fikk da til mange stillinger selv om eksen var riktig så hard ;-)

Syns personlig det er best :-P

Skrevet

HI, jeg har opplevd det samme. Han her er 29, mens eksen er 38, og alltid veldig hard. Her var det liksom litt "mykt vev", og det var ehh... litt uvant liksom. Jeg sugde han, og da liker jeg at det er helt hardt. Han her også skrøt av at han var "kåt som et jern" i etterkant, ehh..vel.... jern og jern.

Skrevet

22:45

JA!

Akkurat sånn var det, og som du sier UVANT!

Og litt weird.

Iallefall om man skal gi oral sex, da må det søren meg være hardt, om ikke er det jo bare ekkelt.

Rart at de beskriver seg selv som "kåt som et jern" som du skriver. Tror de at alle andre er sånn? Jeg vil vel heller tro de er untakene, og om dette er vanlig for han kan jeg ikke være med han.

Sex er viktig for meg i et forhold, og fungerer ikke det, så vil automatisk mitt syn på han forandre seg.

ÆSJ!

Skrevet

HI, har vi vært med samme mann?? Hvilken kant av landet er han fra?

Har akkurat samme erfaring som deg med en i 20 årene. Jeg stusset litt siden han er så ung, man skulle jo tro han klarte å bli ordentlig hard. Tror ikke det var noe i veien med lysten hans, for det var hele tiden han som trengte seg på..

Skrevet

Enkelte menn har ereksjonsproblemer, det er da ikke noe de kan noe for da.

Skrevet

Ja det er vanlig. Min mann blir sjelden helt hard:(

Skrevet

Kan trygt si jeg var skuffa ja!

Skulle endelig ha sex for første gang på et år, så ble det fanden ikke noe den kvelden en gang.

Trenger en hard en nå!!! :-P

Skrevet

Er egentlig litt glad for å se at andre har opplevd dette også. Lurte litt på om det var meg det var noe galt med....

Er dette virkelig vanlig? Hvordan kan man ha sex da? Ille nok å ta den i munnen, når vevet var litt mykt. *Grøsser*

Hi, jeg synes både du og jeg fortjener en som virkelig er kåt som et jern...., og ikke bare en som er stor i kjeften

Hilsen anonym 22:25

Skrevet

æsj, høres utrolig turn off ut. Mannen min er hard as a rock! ;) Du finner nok en hard en, hehe.

Skrevet

det er nok du han ikke tenner nok på, ikke fin nok kanskje??

herregud, skjerp deg da, de må vel få lov til å få litt presentasjonsangst de også??

Skrevet

Det har ikke noe med tenning å gjøre, men er medisinsk 17:42.

Skrevet

Det kan være bare prestasjonsangst, ganske vanlig det selv om de faktisk er kjempetent og ligger der med drømmedama så får de det ikke til... Hadde jeg vært deg og virkelig likt mannen så ville jeg prøvd igjen. Når han blir sikrere på deg kan det bli helt supert :-)

Er det sånn at han aldri blir helt hard så er vel en tur til lege på sin plass. Alkohol er heller ikke noe medisin akkurat...

Skrevet

Er ikke noe legen kan gjøre uansett. Hilsen hun som har vært gift med "en sånn en" i 9 år;)

Skrevet

garantert prestrasjonsangst. varm han ordentlig opp med hvor mye du liker han, få han til å føle seg ordentlig trygg på deg. da får han en skikkelig stiv en garantert tror jeg! han er sikkert bare veldig følsom og usikker på deg. ønsker nok at du skal like ham veldig godt, og derfor pretasjonsangsten.

el.

så onanerer han mye, og var utladet,!?

Skrevet

Ja,det er veldig vanlig.

Akkurat like vanlig som at jenter ikke får orgasme eller blir søkkvåte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...