Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 går dette bra? hadde 38 i feber når la seg. har ikke noe annet.tenkte må gi han dette hvis han får mere feber i natt. var d eneste jeg hadde.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Barn skal helst ikke ha acetylsalisylsyre. http://no.wikipedia.org/wiki/Acetylsalisylsyre#Forsiktighet
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #4 Skrevet 12. mars 2011 ja det finnes.. enast har her hjemme, så er en nødløsning hvis han skulle våkne opp med mye feber i natt. skal få i noe annet imorgen. huske æ tok dispiril da æ var lita:) leve enda
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #5 Skrevet 12. mars 2011 da har æ fått bekreftet av legevakta at unger ikke skal ha disperil
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2011 #6 Skrevet 12. mars 2011 Om det finnes vil jeg ha ! Det er det jeg tar om ikke noe annet fjerner migrenen min. men etter at jeg ble tom sist sier de på apotekt at det ikke selges lenger. Ring og snakk med legevakten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå