Jubelbrus* Skrevet 12. mars 2011 #1 Skrevet 12. mars 2011 Hva har du prøvd? Noe å anbefale? Hva bør man styre unna?
2010 Mammaen Skrevet 12. mars 2011 #2 Skrevet 12. mars 2011 Prøvde det for noen år siden. Var litt stress men det ble ganske bra resultat. Tror det er en del billige produkter som er billige av den grunn at de ikke virker. Det bør du styre unna. Jeg betalte en del hundrelapper og det tror jeg man må ut med for at det skal funke. Ellers kommer jeg ikke til å gjøre det igjen - går heller til en tannpleier el tilsvarende for å gjøre dette hvis jeg skulle få "behov" for det.
Amarie Skrevet 12. mars 2011 #3 Skrevet 12. mars 2011 Jeg har fått tilpasset blekeskinne hos tannpleier. Ville aldri kjøpt de billiggreiene som finnes på nettet. Betalte 2900, men det var et tilbud. Blekemiddelet koster 125 kr per "sprøyte". Synes det fungerer fint, tennene blir merkbart hvitere, og jeg styrer sjøl hvor mye jeg vil bleke. Det må vel å merke ikke overdrives! Synes det var verdt pengene, nå har jeg blekeskinner som kan brukes "resten av livet".
Hellobaby Skrevet 13. mars 2011 #4 Skrevet 13. mars 2011 CREST WHITENING STRIPS. Kjøpes på ebay, siden de ikke selges i Norge. det er utrolig billig, jeg hadde prøvd alt, brukt tusenvis av kroner hos tannlegen, men er nå lykkelig med hvite tenner etter jeg brukte Crest!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå